خبرگزاری کار ایران

مدیرکل بنیاد مسکن استان گیلان خبر داد:

اختصاص‌شاخص64 درصدی به 5 هزار واحد مسکونی مقاوم‌سازی‌شده روستایی سیاهکل

asdasd
کد خبر : ۵۶۸۸۳۲

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گیلان گفت: درحال حاضر ۵ هزار واحد مسکونی روستایی شهرستان سیاهکل مقاوم‌سازی‌شده و شاخص ۶۴ درصد را به خود اختصاص داده است.

به گزارش‌ایلنا، محمد اکبرزاده با اشاره به اقدامات انجام‌شده در راستای مقاوم‌سازی اماکن روستایی اعلام کرد: در حال حاضر 5 هزار واحد مسکونی روستایی شهرستان سیاهکل مقاوم‌سازی شده و شاخص 64 درصد را به خود اختصاص داده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گیلان با بیان اینکه 3 هزار و 11 واحد مسکن خودمالک مسکن‌ مهر در این شهرستان تکمیل شده است افزود: 9 واحد باقیمانده از این طرح تا پایان امسال تکمیل می‌شود.

وی با اعلام اینکه کلیه زمین‌های زراعی و باغی از محدوده طرح هادی خارج می‌شوند خاطرنشان کرد: پس از منطبق شدن طرح هادی بر بافت‌های مسکونی، هر فردی بخواهد اقدام به خانه‌سازی کند با او همکاری می‌شود.

وی افزود: شهرستان سیاهکل 5 دهستان، 194 روستا و 111 روستای بالای 20 خانوار دارد گفت: صددرصد روستاهای این شهرستان زیرپوشش طرح هادی است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گیلان با بیان اینکه برای 30 درصد از روستاهای این شهرستان سند روستایی صادر شده است اظهار داشت: شهرستان سیاهکل در زمینه صدور سندهای روستایی 5 درصد از شاخص کل استان عقب است.

وی با اعلام اینکه 300 تن قیر رایگان برای آسفالت معابر روستایی شهرستان سیاهکل در نظر گرفته شده است ابراز داشت: اجرای طرح هادی در این شهرستان به 33 درصد رسیده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز