خبرگزاری کار ایران

نماینده مجلس مطرح کرد:

گیلان از لحاظ استانداردسازی گرمایشی مدارس عملکرد بسیار مطلوبی داشته است

asdasd
کد خبر : ۵۶۸۷۹۳

نماینده مردم آستانه اشرفیه و بندر کیاشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: استان گیلان از لحاظ استانداردسازی گرمایشی مدارس عملکرد بسیار مطلوبی داشته است.

به گزارش‌ایلنا از آستانه اشرفیه،جلسه‌بررسی مشکلات و مسائل‌فضاهای آموزشی آستانه اشرفیه و بندر کیاشهر با حضور مدیر کل نوسازی مدارس استان گیلان، محمدحسین قربانی نماینده مردم شریف آستانه اشرفیه و بندرکیاشهر در مجلس شورای اسلامی ایران  و روسای آموزش و پرورش آستانه اشرفیه و بندر کیاشهر در دفتر رئیس آموزش و پرورش آستانه اشرفیه برگزار شد.

علی اوسط کبری مقدم در این جلسه با اشاره به پروژه های نیمه تمام در استان گیلان گفت: اقدام ارزشمند بنیاد  برکت در زمینه تکمیل این پروژه ها بسیارستودنی است.

وی با بیان اینکه هرگز نمی پسندم دانش آموزان در زیرسقف‌های ناایمن درس بخوانند، افزود: با تمام توان در تلاشیم تا دانش آموزان عزیز ما از تجهیزات و امکانات استاندارد و ایمن برخوردار باشند.

 مقدم با اشاره به اینکه  ما به جد پیگیر استاندارد سازی گرمایشی در فضاهای آموزشی استان هستیم تصریح کرد:اداره کل نوسازی مدارس توانست با تلاش های انجام شده در این زمینه رتبه برتر کشوری را کسب کند.

وی درادامه به اقدامات اداره کل نوسازی مدارس درآستانه اشرفیه درخصوص نوسازی،توسعه و تجهیز مدارس پرداخت و افزود: این شهرستان از لحاظ تراکم دانش آموزی نسبت به استان و کشور وضعیت مطلوبی دارد.

در ادامه محمدحسین‌قربانی نماینده مردم شریف آستانه اشرفیه و بندر کیاشهر در مجلس شورای اسلامی ایران با بیان مطالبی از اقدامات مدیر کل نوسازی مدارس استان تقدیر نمود.

وی با اشاره به اقدامات اداره کل نوسازی مدارس استان در زمینه استاندارد سازی گرمایشی افزود:استان گیلان از لحاظ استاندارد سازی گرمایشی مدارس عملکرد بسیار مطلوبی داشته است.

قربانی با بیان اینکه همه باید تلاش کنیم مشکلات آموزش و پرورش را حل کنیم یادآورشد: نگاه به آموزش و پرورش نباید سیاسی باشدبلکه همه باید برای رفع مشکلات آن اقدامات جهادی کنند.

در ادامه روسای آموزش و پرورش شهرستان آستانه اشرفیه و بندرکیاشهر به بیان دیدگاه‌ها، نظرات و مشکلات مدارس مناطق خود پرداختند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز