خبرگزاری کار ایران

معاون دانشگاه علوم پزشکی گیلان خبر داد:

افتتاح ساختمان شبکه و مرکز بهداشت سیاهکل در دهه فجر امسال

asdasd
کد خبر : ۵۶۸۷۴۹

معاون اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی گیلان از افتتاح ساختمان شبکه و مرکز بهداشت سیاهکل با زیر بنای ۱۷۰۰ مترمربع و هزینه دومیلیارد تومان در دهه فجر امسال خبر داد.

به گزارش ایلنا از سیاهکل، داودی معاون اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی گیلان از افتتاح ساختمان شبکه و مرکز بهداشت سیاهکل با زیر بنای ۱۷۰۰ مترمربع و هزینه دومیلیارد تومان در دهه فجر امسال خبر داد و افزود: احداث مرکز خدمات جامع سلامت تازه آباد با زیربنای ۴۵۰ متر مربع و هزینه۶۰۰ میلیون‌تومان، راه‌اندازی بخش‌های دیالیز و سی. سی. یو در بیمارستان غدیر سیاهکل و راه اندازی کیلنیک تخصصی ارتوپدی قلب داخلی زنان در بیمارستان غدیر و اصلاح بخش های رادیولوژی و دیالیز و لنژری و امحاء زباله و اتوانالایزر با اعتبار ۴۰۰ میلیون تومان از دیگر اقدامات دانشگاه علوم پزشکی گیلان در دهه فجر امسال است.

معاون اجتماعی دانشگاه ضمن تشریح تجهیزات و خدمات مرکز شبانه روزی پیرکوه، تصریح کرد: پروژه درمان بستر دیلمان، نیاز به اعتبار تکمیلی برای تجمیع مرکز فوریت های پزشکی و خدمات مامایی مرکز خدمات سلامت دیلمان دارد که با تامین حداقل یک میلیارد تومان پروژه تجمیع صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز