خبرگزاری کار ایران

به‌رغم محدودیت‌های اقتصادی انجام شد؛

توجه ویژه به توسعه کیفی در شهرک صنعتی رانکوه در گیلان

asdasd
کد خبر : ۵۶۸۵۰۵

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی گیلان گفت: به‌رغم محدویت های بودجه‌ای ،امسال توجه ویژه‌ای به توسعه کیفی در شهرک صنعتی رانکوه شده است.

به گزارش ایلنا از املش، احمد‌علی شهیدی در بازدید از شهرک صنعتی رانکوه و لگموج با اشاره به اهمیت شهرکهای صنعتی برای جذب سرمایه گذار،استقرار واحدهای صنعتی و ایجاد اشتغال پایدار گفت به‌رغم محدویت‌های بودجه‌ای ،امسال توجه ویژه ای به توسعه کیفی در شهرک صنعتی رانکوه شده است .

وی با اشاره به لزوم ایجاد جاده دسترسی در شهرک صنعتی رانکوه گفت : مشکل تملک زمین برای اجرای این طرح در حال برطرف شدن است و امید داریم با رفع موانع عملیات اجرایی آن بزودی آغاز شود.

شهیدی مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی گیلان گفت : توسعه کیفی در شهرک‌های صنعتی استان مهم‌ترین اولویت در زمینه اجرای طرح‌های عمرانی است .

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان گفت : برخی از دستگاه های اجرایی به علت محدودیت‌های اعتباری نتوانسته اند به تعهدات خود در تامین زیر ساختهای مورد نیاز تا ورودی شهرکها و نواحی صنعتی عمل کنند ، ولی طی جلسات متعدد با مسئولان استان به ویژه در کارگروه حمایت از تولید پیگیر رفع مشکلات موجود در شهرکها و نواحی صنعتی هستیم .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز