خبرگزاری کار ایران

معاون فرمانداری رشت عنوان کرد؛

توسعه رشت با پایداری توسعه تولید در روستاها/ نقش زنان در مهاجرت معکوس به روستاها

asdasd
کد خبر : ۵۶۶۸۶۸

معاون عمرانی فرمانداری رشت از مرکز نگهداری اعصاب و روان زنان بخش خمام , روستای دهنه سر شیجان و مکان گردشگری خانه درختی و مکان گردشگری جیرسر باقرخاله بازدید کرد.

به گزارش ایلنا از رشت، معاون برنامه ریزی و عمرانی فرمانداری شهرستان رشت در بازدید از فعالیت زنان شهرستان در حوزه کارآفرینی بخش خمام با بیان اینکه هدف از این بازدید حمایت از زنان کارآفرین شهرستان است اظهار داشت: زنان در جامعه نقش بسزایی دارند و در حال حاضر قشر عظیمی از بانوان در عرصه های مختلف اجتماعی , سیاسی و فرهنگی مشغول فعالیت هستند.

مونا ابرو فراخ افزود: زنان روستایی نیز با همت و تلاشی که همیشه در وجودشان بود در مسیر توسعه جامعه قدمهای موثری برداشتند.
وی کارآفرینان زن در روستاها را از عوامل مهم انگیزه مهاجرت معکوس عنوان کرد و بیان داشت : ظرفیت های خوبی در بخشها و روستاهای شهرستان رشت در زمینه گردشگری وجود دارد که زنان نقش بسزایی در رونق این امر مهم داشته اند.

ابرو فراخ با بیان اینکه حمایت از بانوان کارآفرین روستایی در اولویت کارهای کمیسیون بانوان فرمانداری است اذعان کرد: امیدواریم با شناخت مشکلات این قشر و حمایت از آنها گام های موثری در پیشرفت شهرستان در حوزه گردشگری و اشتغال برداریم.
این مقام مسئول با بیان اینکه در کشورهای توسعه یافته گردشگری چرخه های اقتصاد را به حرکت درآورده گفت : انتظار همه ما این است که با پیشرفت صنعت گردشگری و حمایت از بوم گردی شاهد توسعه اقتصادی شهرستان رشت باشیم.
 معاون برنامه ریزی و عمرانی فرمانداری شهرستان رشت و جمعی از بانوان توانمند شهرستان رشت از مرکز نگهداری اعصاب و روان زنان بخش خمام , روستای دهنه سر شیجان و مکان گردشگری خانه درختی و مکان گردشگری جیرسر باقرخاله این بخش بازدید کردند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز