خبرگزاری کار ایران

تجلیل از فعالان برتر عرصه کتاب در افتتاحیه نمایشگاه کتاب گیلان

asdasd
کد خبر : ۵۶۶۸۵۴

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان خبر داد: فعالان برتر عرصه کتاب و خادمان نشر استان، امسال در افتتاحیه سیزدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب گیلان تجلیل می شوند.

به گزارش ایلنا از رشت، فیروز فاضلی بیان کرد: مطابق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، همایش استانی تجلیل از خادمان نشر گیلان، ساعت ١٠ صبح پنجشنبه ١٦ آذر در آیین گشایش سیصد و چهل و پنجمین نمایشگاه کتاب استانی کشور و سیزدهمین نمایشگاه کتاب گیلان برگزار می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان اظهار کرد: مولفان برتر استان در حوزه تاریخ انقلاب اسلامی، ادبیات پایداری، فرهنگ و ادبیات عامه، شعر فارسی، ادبیات داستانی، ادبیات بومی، زبان شناسی و فرهنگ ها، پژوهش، تاریخ و تمدن و فرهنگ گیلان، ثبت عکس، کودک و نوجوان و کلیات تجلیل می شوند.

فاضلی ادامه داد: همچنین در همایش یادشده از سه ناشر برتر و همچنین مدیران مسئول مطبوعات همراه در حوزه معرفی و ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی تجلیل و معرفی می شوند.

سیزدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب گیلان با ٣٠ درصد تخفیف از ١٦ لغایت ٢١ آذرماه جاری به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان و با همکاری معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران در محل دائمی نمایشگاه های استان واقع در کیلومتر پنج جاده رشت به تهران برگزار می شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز