خبرگزاری کار ایران

مدیر امور آبفای بندرانزلی عنوان کرد:

4 پروژه با اعتباری بالغ بر 255 میلیارد ریال در حال اجراست

asdasd
کد خبر : ۵۶۵۲۷۰

مدیر امور آبفای بندر انزلی از بررسی پیشرفت پروژه‌های آب و فاضلاب این شهرستان با حضور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی خبر داد.

به گزارش ایلنا از بندرانزلی، محمود امیری (مدیر امور آبفای انزلی) با اشاره به جلسه ارزیابی پروژه‌های اجرایی شهرستان افزود: به منظور بررسی پیشرفت پروژه‌ها، جلسه‌ای با حضور خسته‌بند نماینده مردم شریف انزلی در مجلس شورای اسلامی، مشاور و پیمانکاران مربوطه برگزار شد و روند اجرا مورد بررسی قرار گرفت.

مدیر امور آبفای انزلی ضمن برشمردن پروژه‌های در حال اجرای شهرستان تصریح کرد: چهار پروژه با اعتباری بالغ بر 255 میلیارد ریال در حال اجراست و همچنین قراردادهای دیگری با اعتبار 300 میلیارد ریال با پیمانکاران واجد شرایط برای تکمیل ایستگاه‌های پمپاژ و خطوط انتقال منعقد خواهد شد.

امیری در ادامه گفت: برنامه‌های شرکت در راستای تکمیل طرح فاضلاب انزلی و بهره‌برداری کامل از شبکه‌های جمع‌آوری و خطوط انتقال تشریح و در خصوص تصفیه خانه فاضلاب در بخش انزلی و غازیان نیز مسائل مورد بحث و تبادل نظر واقع شد.

 بازدیدهای میدانی از پروژه‌ها به صورت هفتگی انجام می‌شود و با توجه به اهمیت این پروژه‌ها نماینده شهرستان نیز جهت پیگیری روند اجرا در این بازدیدها حضور خواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز