خبرگزاری کار ایران

درجلسه کمیسیون حمل و نقل شورای رشت مطرح شد:

انتقاد رئیس‌کمیسیون‌ترافیک شورا از تاخیر در راه‌اندازی مرکز کنترل‌ترافیک

asdasd
کد خبر : ۵۶۴۷۱۹

در یازدهمین جلسه کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای رشت از تاخیر در راه اندازی مرکز کنترل ترافیک رشت به شدت انتقاد شد.

به‌گزارش ایلنا از رشت، رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای رشت با اشاره به وضعیت نامناسب ترافیک رشت اظهار کرد: حدود دو ماه است که منتظر راه اندازی مرکز کنترل ترافیک هستیم اما هنوز این مهم محقق نشده است.

اسماعیل حاجی‌پور افزود: متاسفانه برخی عمدا در این زمینه قصور می‌کنند و بنده تاکنون در این مورد صبر و تحمل کرده ام اما بعد از این دیگر مراعات نخواهم کرد.

وی با بیان اینکه باید جلوی چنین اقداماتی گرفته شود تصریح کرد: برخی از قصورها و کاستی ها نا آگاهانه است و ما نیز برای رفع آن کمک خواهیم کرد اما افرادی هستند که عمدا قصد طفره رفتن و کارشکنی دارند که یقینا با آنان برخورد خواهیم کرد.

حاجی پور بیان کرد: بنده پیگیری‌هایی کرده و متوجه شدم برخی از افراد اصلا تمایلی به راه اندازی مرکز کنترل ترافیک ندارند.

رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای رشت افزود: اگر این مشکلات و کم کاری‌ها از جانب افراد خاص برطرف نشود در جلسه هفته آینده علنا نامشان را برملا خواهم کرد.

وی با اشاره به اینکه در کمیسیون ترافیک شورا علم و تجربه را در کنار هم چیده ایم تصریح کرد: مرکز کنترل ترافیک باید در اسرع وقت راه اندازی شود و افرادی که تمایلی به اینکار ندارند هم بدانند که این مبحث حتما انجام خواهد شد.

حاجی پور با بیان اینکه قرار است طی ده روز آینده این مرکز راه اندازی شود گفت: چنانچه این مهم در زمان اعلام شده تحقق نیابد به شدت با مقصرین و کارشکنان برخورد خواهیم کرد.

رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای رشت در ادامه گفت: پنج میلیارد تومان تجهیزات و امکانات که برای راه اندازی مرکز کنترل ترافیک شهرداری رشت از محل بیت المال خریداری شده حدود پنج سال است که در حال خاک خوردن هستند.

اسماعیل حاجی پور افزود: ما مدافع حقوق مردم هستیم و باید از حق آنها دفاع کنیم .

حاجی پور افزود: چطور در دیگر شهرها این مرکز راه اندازی شده ولی در رشت همیشه امروز و فردا می کنند.

رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای رشت گفت: ما باید تابع قانون باشیم و اگر قانون تاکید دارد که نباید تجهیزات و سرویس مربوط به مرکز کنترل ترافیک در اختیار نهاد دیگر قرار بگیرد باید آن را بپذیریم.

حاجی پور بیان کرد: مرکز کنترل ترافیک باید ‌در اسرع وقت راه اندازی شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز