خبرگزاری کار ایران

به مناسبت هفته پژوهش صورت گرفت؛

افتتاح نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار گیلان

asdasd
کد خبر : ۵۶۴۲۸۴

به مناسبت هفته پژوهش با حضور استاندار گیلان نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار گیلان افتتاح شد.

به‌گزارش ایلنا از رشت،‌ استاندار گیلان در حاشیه آیین افتتاح نمایشگاه دستاوردهای‌پژوهش، فناوری و فن‌بازار گیلان در گفتگو با خبرنگاران،حضور غرفه‌ها و واحدهای متعدد دانشگاهی و پژوهشی در این نمایشگاه را بسیار امیدوارکننده دانست و افزود: برگزاری نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار گیلان متناسب با ظرفیت ها و مسائل استان بسیار مهم و حائز اهمیت است.

وی بر ضرورت تلاش بر تجاری سازی دستاوردها توسط پژوهشگران تأکید و تصریح کرد: پژوهشی که قابلیت تجاری سازی داشته باشد می‌تواند به تولید ثروت، اشتغال و درآمدزایی و بهبود وضعیت معیشتی مردم منتهی شود.

نماینده عالی دولت در گیلان دستاوردهای ارائه شده در این نمایشگاه را مطلوب ارزیابی کرد و اظهار داشت: بخشی از این دستاوردها به سمت تجاری‌سازی حرکت کرده و موفق بودند.

وی افزود: امیدواریم با حمایت هایی که صورت می گیرد، دستاوردهای پژوهشی ضمن گام برداشتن در مسیر تجاری سازی کارنامه ی موفقی را از خود به جای بگذارند.

استاندار گیلان همچنین در حاشیه ی این نمایشگاه از موتورسیکلت برقی، پرکن برنج، کالرسورتر برنج و کالر سرتر چای که با استفاده از فناوری‌های دانش بنیان توسط پژوهشگران گیلانی ساخته شده بود، رونمایی کرد.

در نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار گیلان 264 دستاورد پژوهشی و فناوری در 32 غرفه ارائه شده و از 7 لغایت 9 آذرماه در سالن ورزشی آتش‌نشانی در میدان انتظام رشت آماده ی بازدید علاقمندان است.

4 لغایت 10 آذر به عنوان هفته پژوهش نامگذاری شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز