خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان مطرح کرد:

شرایط مطلوب واحدهای‌صنعتی مستقر در شهرک‌های صنعتی گیلان برای صادرات

asdasd
کد خبر : ۵۶۳۸۷۵

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان گیلان گفت: برخی از واحد‌های صنعتی پیوندهایی با شرکای خارجی دارند و در حوزه صادرات فعالیت چشمگیری از خود نشان داده‌اند.

به گزارش ایلنا از رشت، احمدعلی شهیدی به مناسبت گرامیداشت روز ملی صادرات به وضعیت مطلوب واحدهای صنعتی مستقر درشهرک های صنعتی گیلان برای صادرات اشاره کرد و گفت: در بسیاری از نواحی صنعتی استان واحدهای صنعتی وجود دارند که دارای برندهای معتبر هستند و صادرات محورند.

وی با اشاره به اینکه در شهرک‌های صنعتی استان ازجمله شهرک صنعتی لاهیجان عمدتاً واحدهایی فعال هستند که در حوزه صادرات فعالیت می‌کنند، افزود: در شهرک‌های صنعتی گیلان ازجمله حسن رود انزلی و سفیدرود رشت برخی از واحد‌های صنعتی پیوندهایی با شرکای خارجی دارند و در حوزه صادرات فعالیت چشمگیری از خود نشان داده‌اند.

مدیرعامل و رئیس هیئات‌مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی استان گیلان با اشاره به پتانسیل گیلان در زمینه صنایع سلولوزی، گفت: گیلان از ابتدای سال جاری به قطب صنایع سلولوزی کشور تبدیل‌شده است و این‌ یک رویداد بسیار مطلوب در استان به شمار می‌رود.

شهیدی افزود: در حال حاضر سه کارخانه بزرگ صنایع سلولوزی در گیلان وجود دارند که دو مورد از آن‌ها در شهرک صنعتی سفیدرود واقع‌شده‌اند و در ابتدای سال توسط رئیس‌جمهوری به بهره‌برداری رسیده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز