خبرگزاری کار ایران

فرماندار صومعه‌سرا مطرح کرد:

هدف از تشکیل جلسات توانمندسازی تشکیل شغل‌پایدار برای جوانان است

asdasd
کد خبر : ۵۶۳۸۶۱

فرماندار صومعه سرا در جلسه کارگروه اشتغال این شهرستان، گفت: هدف از تشکیل این جلسات توانمند کردن خانواده‌ها است.

به گزارش ایلنا از صومعه‌سرا، علی فتح‌اللهی درجلسه کارگروه اشتغال شهرستان صومعه سراگفت :هدف از تشکیل این جلسات توانمند کردن خانواده‌ها است.

وی با اشاره به اینکه افراد دارای اولویت در اداراتی چون بهزیستی، بنیاد شهید و کمیته امداد که مخاطبان آنها خانواده‌های بی‌سرپرست و یا  زنان سرپرست خانوار هستند شناسایی و با ارائه تسهیلات به آنها، به نوعی توانمندسازی کرده و در جهت تشکیل یک شغل پایدار برای روستاییان را فراهم سازیم.

فرماندار  صومعه سرا در ادامه بیان داشت : اگر به طور واضح در راستای اهداف مد نظرخود در خصوص اشتغال پایدار شفاف سازی صورت پذیرد می‌توانیم بگوییم که از ظرفیت‌ها در راستای توانمند سازی وتولید واشتغال بهره لازم را برده ایم.

 فتح اللهی همچنین به اعضای حاضر در جلسه تاکید کرد : پس ازشفاف سازی ، جمع بندی ودر نهایت تصمیم گیری درنشست تخصصی اشتغال که به زودی تشکیل و مشخص شدن مراحل تعیین وضعیت هر کدام از مسئولین  حاضر در جلسه وبا پیگیری‌های بخشدار میرزاکوچک و کارشناس اشتغال فرمانداری شهرستان صومعه سرا این مشکل نیز رفع خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز