خبرگزاری کار ایران

با معرفی تیم‌های برتر در رشت

رقابت‌های هندبال قهرمانی جوانان گیلان پایان یافت

asdasd
کد خبر : ۵۶۳۱۲۸

مسابقات قهرمانی هندبال رده سنی جوانان استان گیلان گرامیداشت یاد زلزله‌زدگان کرمانشاه در سالن یادگار امام شهرستان رشت برگزار شد.

به گزارش ایلنا از رشت، مراسم اختتامیه مسابقات قهرمانی هندبال رده سنی جوانان استان گیلان گرامیداشت یاد زلزله‌زدگان کرمانشاه عصر دیروز (جمعه سوم آذر 1396) با حضور بهروز عباسی رییس این هیات ورزشی در استان گیلان، محمد حسن عاقل منش رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر رشت، کیومرث بیات رییس هیات شطرنج استان گیلان، مصطفی عاقل منش رییس هیات شطرنج شهرستان رشت و جمعی از مسئولین، ورزشکاران و علاقمندان به هندبال در سالن یادگار امام شهرستان رشت برگزار شد.

رئیس هیات هندبال استان گیلان در این مراسم با قدردانی از زحمات و تلاش های خانواده بزرگ هندبال استان برای برگزاری این مسابقات و توسعه و ترویج این رشته ورزشی، اظهار داشت: هندبالیست های جوان استان گیلان در این مسابقات توانایی های خود را نشان دادند به طوری که همه ما به وجد آمدیم، انشالله با اهتمام موجود و با همکاری همه مسئولین استان گیلان بتوانیم گام های بسیار بزرگی را در راستای توسعه هندبال استان برداریم.

بهروز عباسی با تشکر از همه مسئولان و حاضرین در مراسم اختتامیه عنوان کرد: همانطور که گفتیم این مسابقات شروعی برای فعالیت های بیشتر و قوی تر در هندبال استان خواهد بود، با پتانسیل بسیار بالایی که در میان هندبالیست های گیلان وجود دارد، باور دارم که تیم های گیلانی می توانند در سکوهای قهرمانی کشور جایگاهی داشته باشند.

وی همچنین از آمادگی هیات هندبال استان گیلان برای میزبانی تمامی مسابقات هندبال رده سنی نوجوانان کشور خبر داد.

در ادامه رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر رشت با تقدیر از نامگذاری این مسابقات برای گرامیداشت یاد زلزله زدگان کرمانشاه، گفت: یاد و خاطره همه جانباختگان زلزله کرمانشاه را گرامی می داریم و برای همه بازماندگان آرزوی صبر داریم، امیدواریم که همه ما بتوانیم با تمام قوا به مردم کرمانشاه کمک کنیم.

محمد حسن عاقل منش خطاب به هندبالیست های جوان حاضر در مسابقات، تصریح کرد: بزرگی می گفت موفقیت سه جمله و فرمول کلیدی دارد، اول اینکه باید بیشتر از دیگران بدانید و برای یادگیری تلاش کنید، اگر می خواهید به جایگاه واقعی خود در هندبال کشور برسید باید برای ارتقاء رشته خودتان تلاش کنید و از پیشکسوتان، مربیان و کاربلد ها یاد بگیرید.

وی افزود: دومین کلید و فرمول موفقیت این است که بیشتر از دیگران فعالیت و کار کنید، از هر فرصتی با برگزاری مسابقات داخلی و روش های دیگر برای تمرین و تلاش بیش از پیش استفاده کنید.

عضو شورای شهر رشت با بیان اینکه توصیه کلیدی سوم و آخر که می تواند موفقیت شما را تضمین و امضا کند، گفت: در کشور ما رشته های ورزشی غیر تیمی بیشتر موفقند چرا که افراد معمولا در ورزش های فردی بدون انتظار کمک از مسئولین سعی می کنند تا از تمام توان خود برای موفقیت استفاده کنند، درست است که هندبال رشته تیمی است اما از دیگران کمتر انتظار داشته باشیم اگر با تمام توان، انرژی و علاقه مندی قدم برداریم با این سه فرمول می توانیم به جایگاه واقعی خود و موفقیت دست یابیم و جزو بهترین های این رشته ورزشی شویم.

عاقل منش با اشاره به پتانسیل های بسیار بالای رئیس هیات هندبال استان گیلان، عنوان کرد: این امتیاز مثبتی است که می تواند برای مجموعه هندبال استان به خصوص در سنین پایه و جوانان حمایت های خوبی را به همراه داشته باشد.

این دوره از مسابقات در روزهای پنجشنبه دوم آذر از ساعت 18 الی 21 و جمعه سوم آذر در دو نوبت از ساعت 9 الی 12 و 13 الی 16 به صورت چهارجانبه و با حضور تیم های تولم شهر، رشت، انزلی و فومن به میزبانی شهرستان رشت برگزار شد.

پیش از شروع دیدار ها، بازیکنان و حاضرین در سالن به احترام زلزله زدگان کرمانشاه یک دقیقه سکوت کردند.

در روز نخست این مسابقات، هیات هندبال تولم شهر با نتیجه ۱۹ بر ۴ هیات هندبال فومن را شکست داد، همچنین هیات هندبال رشت میزبان این دوره از مسابقات نیز با نتیجه ۱۶ بر ۱۴ از سد هیات هندبال انزلی گذشت.

در روز دوم اما در نوبت صبح تیم تولم شهر با نتیجه 19 بر 4 از سد تیم فومن گذشت، تیم رشت نیز با نتیجه 16 بر 14 تیم انزلی و 27 بر 5 تیم فومن را شکست داد. در نوبت عصر مسابقات نیز تیم انزلی با نتیجه 19 بر 12 تیم تولم شهر و 35 بر 10 تیم فومن را شکست داد، دیدار تیم های رشت و تولم شهر نیز با تساوی به پایان رسید.

این دوره از رقابت های قهرمانی هندبال رده سنی جوانان استان گیلان با برگزاری مراسم اختتامیه و معرفی و تقدیر از تیم ها و نفرات برتر خاتمه یافت.

در پایان تیم رشت با دو برد و یک مساوی با مجموع 5 امتیاز قهرمان این دوره از مسابقات شد. همچنین تیم انزلی با ۲ برد و یک باخت با مجموع ۴ امتیاز نائب قهرمان و مقام سومی این مسابقات نیز با یک برد، یک باخت و یک مساوی با مجموع ۳ امتیاز به تیم تولم شهر رسید.

امیرحسین قدرت اسدی از تیم انزلی به عنوان آقای گل مسابقات و طاها آقاجانی از تیم تولم شهر و علیرضا صداقت از تیم رشت نیز به عنوان نفرات برتر مسابقات معرفی شدند.

همچنین از داوران این مسابقات آقایان مقداد احمدی زاده ، سجاد احمدی زاده، شاهین بهروش، حسین نعمت الهی و ایمان موسوی نیز تقدیر شد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز