خبرگزاری کار ایران

با حضور هیأت رئیسه دانشگاه صورت گرفت؛

سرپرست جدید معاونت اداری و مالی دانشگاه آزاد واحد رشت معرفی شد

asdasd
کد خبر : ۵۶۲۱۲۶

مراسم تکریم و معارفه‌معاون‌اداری و مالی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت با حضور سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان و اعضای هیأت رئیسه دانشگاه آزاد واحد رشت در دفتر ریاست این واحد دانشگاهی برگزار شد.

به گزارش ایلنا از رشت، در این جلسه ابراهیم چیرانی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان و واحد رشت با تشکر از زحمات معاونین اداری و مالی و برنامه ریزی این واحد دانشگاهی، گفت: با توجه به چارت جدید و چابک سازی هر چه بیشتر سازمانی، بعضی از حوزه ها در یکدیگر ادغام شد و با توجه به ادغام حوزه‌های اداری و مالی و برنامه ریزی و عمرانی دانشگاه، تا ابلاغ رسمی سازمان مرکزی دانشگاه سرپرست جدید حوزه اداری و مالی معرفی شد.که امیدوارم با توجه به عملکرد مناسب ایشان در سنوات گذشته، با نظم و دقت خاص در انجام امور اداری و مالی موفق باشد.

 چیرانی افزایش رضایت شغلی کارکنان و اعضای هیأت علمی واحد رشت را خواستار شد و افزود: در زمینه ارتقای مهارت کارکنان که از الزامات رسیدن به وضعیت شتاب دانشگاه جهت نیل به اهداف عالی  است و باید با توان بیشترو با توانمندسازی همه دانشگاهیان در راه رسیدن به این هدف کوشش کرد. 

در این نشست  علیرضا فرخ بخت معاون سابق اداری و مالی دانشگاه، نیز با ارائه گزارشی از کارهای انجام‌شده مدت تصدی این پست، احساس دین ، احترام به افراد و حسن خلق و ارتباط اخلاق مدار، وقت گذاشتن برای حل مشکلات دانشگاه را از اصول مورد توجه خود در مدت مسئولیت در حوزه معاونت اداری و مالی دانست.

همچنین  مهدی خشنود، سرپرست جدید معاونت اداری و مالی واحد رشت، نیز با اشاره به ضرورت حرکت به سمت دانشگاه نسل سوم گزارش مبسوطی از برنامه های کاری خود را ارائه داد.

لازم به ذکر است در این جلسه از زحمات دکتر منصور صوفی معاون برنامه ریزی واحد رشت تقدیر شد.

گفتنی است مهدی خشنود دارای مدرک دکترا مدیریت مالی از دانشگاه علوم و تحقیقات تهران و عضو هیأت علمی گروه حسابداری دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودسرو املش بوده که معاونت اداری و مالی این واحد دانشگاهی را در پرونده کاری خود دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز