خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم رودبار در مجلس مطرح کرد:

تلاش برای معرفی ظرفیت‌های دانشگاه آزاد در راستای رفع مشکلات و نیازمندی‌ها

asdasd
کد خبر : ۵۵۷۸۸۲

نماینده مردم رودبار در مجلس گفت: مسئولان دانشگاه آزاد در گیلان باید بتوانند با استفاده از ظرفیت ها و پتانسیل های بسیار خوب نهفته در آن، در معرفی این دانشگاه کوشا باشند و در جهت کمک به رفع مشکلات و نیازمندی‌های استانی تلاش کنند.

به گزارش ایلنا از رودبار، نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی و فرمانداررودبار با سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان دیدار کردند.

در این دیدار منوچهر جمالی نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک انتصاب سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان، گفت: مردان بزرگ خود را برای مبارزه در راه‌های دشوار آماده می‌کنند و قبول مسئولیت در این زمان دشوار بسیار شجاعت می‌خواهد که باید به شما تبریک عرض کنم.

وی ادامه داد: مراکز آموزش عالی در سطح استان گیلان باید بتوانند با ارائه راهکارهای مناسب و انجام پروژه‌های تحقیقاتی در جهت رفع مشکلات و نیازمندی های استان کوشا باشند که در این بین سهم دانشگاه آزاد اسلامی در کنار دیگر مراکز آموزش عالی در استان بسیار واضح است.

جمالی افزود: مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی دراستان گیلان باید بتوانند با استفاده از ظرفیت ها و پتانسیل های بسیار خوب نهفته در آن، در معرفی این دانشگاه کوشا باشند تا مسئولین استانی بتوانند از دستآوردهای این دانشگاه در جهت کمک به رفع مشکلات و نیازمندی های استانی بهره مند شوند.

در ادامه  ابراهیم چیرانی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان نیز با خیرمقدم به نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی ، با برشمردن دغدغه های دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان، گفت: با توجه به کم شدن جمعیت دانشجویی در سطح مراکز آموزش عالی کشور، دانشگاه آزاد اسلامی نیز در این میان بی نصیب نمانده و کاهش جمعیت دانشجویی باعث شد تا دغدغه هایی برای دانشگاه فراهم شود.

وی ادامه داد: ما باید بتوانیم با تقویت منابع مالی غیر شهریه ای و گسترش شرکت های دانش بنیان از وارد شدن خدشه به دانشگاه جلوگیری کنیم و با وجود فعالیت های چشمگیری که در بحث های پژوهشی مانند گسترش آزمایشگاههای پیشرفته ، نانو، میکروبی داشته ایم، می توانیم باری از دوش مسئولین استانی برداشته و در کنار دیگر مراکز در خدمت رسانی به مردم اقدام کنیم.  

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان به نقش مهم نمایندگان مجلس شورای اسلامی در تحقق این مهم اشاره و تصریح کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی می توانند در پیوند بین دانشگاه و صنعت بسیار ثمربخش باشند و با ارتباط این دو بخش در رفع نیازمندی های اصلی جامعه بسیار مفید باشند.

همچنین در این دیدار اسماعیل میرغضنفری فرماندار رودبار با تبریک انتصاب سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان اظهار امیدواری کرد دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودبار در این شهرستان بتواند عاملی برای ارتقای سطح تحصیلات تکمیلی مردم منطقه باشد و در این بین فرمانداری رودبار هم با استفاده از امکانات موجود در کمک به این دانشگاه در منطقه رودبار از هیچ کمکی کوتاهی نخواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز