خبرگزاری کار ایران

مدیر کل راه و شهرسازی گیلان :

پیشرفت 75 درصدی پروژه آسفالت راه ماسوله به ماجولان/ نیاز به 90 میلیارد ریال اعتبار برای اتمام پروژه

asdasd
کد خبر : ۵۵۷۸۷۶

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان با بیان اینکه پروژه بهسازی و آسفالت راه ماسوله به ماجولان75 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، گفت: اعتبار مورد نیاز برای اتمام این پروژه حدود 90 میلیارد ریال است.

به گزارش ایلنا، مدیرکل راه و شهرسازی و مدیرکل دیوان محاسبات گیلان از  پروژه بهسازی و آسفالت راه ماسوله به ماجولان دیدار کردند.

علی خاوری مدیرکل راه و شهرسازی در جریان این بازدید گفت: پروژه بهسازی و آسفالت راه ماسوله به ماجولان ( به سمت استان اردبیل ) به طول 16.5 کیلومتر در محدوده استان گیلان است که از این مقدار بهسازی و آسفالت حدود 3 کیلومتر به اتمام رسیده و 13.5 کیلومتر آن در دست اقدام است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به موقعیت جغرافیایی و شرایط خاص جوی، در فاز اول بهسازی و آسفالت 3 کیلومتر از این مسیر به اتمام رسیده و در  فاز دوم به طول 10.5کیلومتر در حال اتمام لایه روسازی و شروع لایه آسفالتی و در فاز سوم به طول 3 کیلومتر در حال اتمام عملیات تثبیت با سیمان است و عملیات آسفالت آن به زودی آغاز خواهد شد.

خاوری در پایان با بیان اینکه این پروژه 75 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، افزود: اعتبار مورد نیاز برای اتمام این پروژه حدود 90 میلیارد ریال است که امیدواریم بتوانیم با محقق شدن این امر و با احداث این محور ، شهر تاریخی ماسوله را به استان اردبیل متصل کنیم .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز