خبرگزاری کار ایران

طیفوری خبر داد:

اجرای طرح آمارگیری جامع از فعالیت‌های صید و آبزی پروری در گیلان

asdasd
کد خبر : ۵۵۷۴۴۱

معاون آمار و اطلاعات سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان گیلان از به اجرادرآمدن طرح آمارگیری جامع از فعالیت‌های صید و آبزی پروری در استان گیلان همزمان با سراسر کشور خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، وحید طیفوری گفت: مرکز آمار ایران در تهیه حساب‌های ملی ضمن استفاده از نتایج سرشماری‌ها و آمارگیری‌های مختلف و استفاده از آمارهای ثبتی و اطلاعات جاری، طرح‌های آمارگیری متعددی را تهیه و به اجرا در‌می‌آورد که از جمله این طرح‌ها، طرح آمارگیری جامع از فعالیت‌های صید و آبزی پروری کشور است.

وی به اهداف این طرح اشاره کرد و ادامه داد: هدف کلی از اجرای این طرح، گردآوری اطلاعات آماری نظیر مصارف واسطه و ستانده‌های فعالیت‌های مزارع پرورش ماهیان گرم‌آبی و سردآبی و سایر آبزیان و همچنین منابع آب‌های طبیعی و نیمه طبیعی، گردآوری اطلاعات آماری از تعاونی‌های پره ، شناورهای کیلگا گیر در شمال و شناورهای صیادی در جنوب، در مناطق روستایی و شهری سال 1395 به منظور محاسبه ارزش افزوده فعالیت آبزی پروری (آبهای داخلی) و صید آبزیان می‌باشد.

معاون آمار و اطلاعات سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان گیلان با بیان اینکه اجرای این طرح آمارگیری به روش نمونه‌گیری در استان انجام می‌شود افزود: اجرای این طرح از تاریخ  10 آبان لغایت 10 آذر ماه 96 در استان گیلان همزمان با سراسر کشور است. ضمن آنکه دوره‌ آموزشی این طرح برای رده‌‌های اجرایی در تاریخ‌های 6 و 7 آبان ماه برگزار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز