خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان مطرح کرد:

جابجایی زائرین اربعین اولویت نخست ناوگان حمل و نقل عمومی گیلان

asdasd
کد خبر : ۵۵۵۶۲۳

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان گفت: جابجایی زائرین اربعین اولویت نخست ناوگان حمل و نقل عمومی استان گیلان است.

به گزارش‌ایلنا از رشت، محمدرضا نازک‌کار ، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان، در نشست ستاد اربعین اداره کل با اعلام این مطلب گفت: تمام توان ناوگان حمل ونقل عمومی برون شهری اتوبوسی استان در ایام اربعین به اعزام و نیز بازگشت زائرین مرقد سیدالشهداء به عنوان اولویت نخست کاری اختصاص می یابد. لذا از عموم مردم می خواهیم در ایام اربعین حتی الامکان از سفرهای غیر ضروری پرهیز کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تشکر از کلیه دست اندرکاران در امر جابجایی زوار گیلانی اربعین حسینی افزود: طبق برنامه ریزی‌های صورت گرفته از ابتدای آبان ماه تاکنون 8 هزار زائر اربعین از استان گیلان با 257دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی برون‌شهری به مرز اعزام شدند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: طی این مدت 8 هزار و 723نفر از زائرین کشورهای آذربایجان و گرجستان و داغستان روسیه برای زیارت کربلا و شرکت در مراسم اربعین از مرز زمینی آستارا وارد کشور شدند و با استفاده از 127 دستگاه اتوبوس و 20دستگاه مینی بوس و 11 دستگاه ون و 71 دستگاه سواری به مرز شلمچه اعزام شدند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان ورییس کمیته حمل ونقل و سوخت ستاد اربعین استان گیلان در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در هفته جاری  هیاتی از اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان به همراه نمایندگانی ازتشکل‌های صنفی استان به مرز مهران اعزام می‌شوند تا از نزدیک بر روند بازگشت زائرین استان نظارت ویژه داشته باشند.

 نازک کار سپس افزود: جهت نظارت بیشتر بر عملکرد حوزه حمل و نقل مسافر استان در ایام اربعین، کشیک شبانه روزی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای در پایانه مسافر رشت برقرارشد.

وی افزود:  این اداره کل در راستای انتقال تجهیزات تدارکانی و ارسال نذورات مردم استان نیز پشتیبانی لازم را با هماهنگی جهت اعزام ناوگان حمل و نقل کالای مورد نیاز به انجام رسانده است.

شایان ذکر است اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مسئولیت ریاست کمیته حمل ونقل و سوخت ستاد اربعین استان را عهده دار می باشد

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز