خبرگزاری کار ایران

جلسه مشترک اداره املاک راه و شهرسازی با بنیاد شهید استان گیلان

asdasd
کد خبر : ۵۵۵۳۳۴

به منظور تسریع در واگذاری زمین به ایثارگران و خانواده های معظم شهدا جلسه مشترک مدیر املاک وحقوقی اداره کل راه و شهرسازی گیلان با معاون تعاون و مسکن بنیاد شهید وامور ایثارگران استان برگزار شد.

به گزارش ایلنا از رشت، در راستای تسریع اعطای زمین به ایثارگران، جلسه مشترک مدیراملاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی گیلان با معاون تعاون و مسکن بنیاد شهید وامور ایثارگران استان پیرامون واگذاری زمین به ایثارگران و خانواده های معظم شهدا تشکیل شد.

حسین پور مدیر املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی گیلان با اشاره به رشادتهای شهدا وجانبازان درطول 8 سال دفاع مقدس گفت:خانواده شهدا وایثارگران حقی عظیم برگردن جامعه و دولتمردان دارند و باید شرایط بگونه ای فراهم شود تا این عزیزان در اولویت دریافت تسهیلات زمین قرار گیرند ومشکلات موجود برسرراه آنها برداشته شود.

وی افزود:با توجه به توافقات انجام شده در فاز اول 18 هکتار و در قالب 300 قطعه زمین برای جانبازان، خانواده شهدا و ایثارگران واجد شرایط که از سوی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران معرفی می شوند منظورگردیده وقرار دادهای واگذاری مبادله شده است و25 هکتار فاز2 نیز در شرف واگذاری می باشد. 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز