خبرگزاری کار ایران

به منظور سهولت کار شهروندان صورت گرفت؛

راه اندازی کمیسیون‌های تسهیل‌گری در انجام امور شهری

asdasd
کد خبر : ۵۵۴۷۳۵

شهردار رشت با اعلام راه اندازی ۴ کمیسیون برای ساماندهی بهتر امور شهری بر اساس درآمد واقعی بیان داشت: کمیسیون تهاتر به عنوان اولین کمیسیون در زمینه ساماندهی وجوه نقد و غیر نقد مودیان و مطالبات پیمانکاران است که متشکل از مدیران و معاونان شهرداری برای تسهیل در پرداخت مودیان است.

به گزارش ایلنا از رشت،مسعود نصرتی با اعلام این خبر افزود:شهرداری در کمیسیون تهاتر برای تسهیل در کارشهروندان از جمله  گرفتن پروانه و پایان کار  و تسهیل در پرداخت بدهی و اولویت‌بندی حساب‌ها با پیمانکاران به مذاکره می‌پردازد و  این روش برای تسهیل‌گری و آسان‌سازی مسیر برای ایجاد فضای مناسب در ارائه خدمات بهینه به شهروندان است.

وی در ادامه افزود: کمیسیون اولویت‌بندی املاک واقع در شهرداری به عنوان دومین کمیسیون به اولویت بندی تملک املاکی که یا در گذشته در تصرف شهرداری قرار داشته یا املاکی که در مسیر طرحهای شهرداری قرار گرفته اند می پردازد .

 نصرتی کمیسیون تخصیص را سومین کمیسیون تسهیل انجام امورات شهرداری عنوان کرد و گفت: این کمیسیون نیز متشکل از مدیران و معاونان شهرداری است که به تخصیص بودجه‌ها در راستای درآمد شهرداری می‌پردازد و در این کمیسیون،هزینه ها براساس پیش‌بینی میزان تحقق درآمد شهرداری انجام خواهد شد. 

وی افزود:تخصیص در این کمیسیون بر اساس در‌آمد واقعی شهرداری بوده و در آمد‌های پیش‌بینی شده قابل تحقق در این تصمیم گیری لحاظ می‌شوند . بنابراین بدهی شهرداری بر اساس تحقق واقعی درآمد خواهد بود . 

شهردار رشت کمیسیون اولویت بندی پروژه‌های عمرانی را چهارمین کمیسیون انجام امورات شهرداری خواند و اذعان داشت: در کمیسیون اولویت بندی پروژه‌های عمرانی با توجه به ضرورت  و براساس نیاز شهروندان پروژه‌های عمرانی برنامه‌ریزی و  اولویت‌بندی خواهند شد تا بدین ترتیب با یکپارچگی اجرای پروژه‌ها در مناطق ۵ گانه بهترین خدمات به شهروندان ارائه گردد و از موازی کاری جلوگیری شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز