خبرگزاری کار ایران

دبیر هیات والیبال لاهیجان خبر داد:

برگزاری مسابقات چهار جانبه والیبال آقایان در لاهیجان

asdasd
کد خبر : ۵۵۴۶۹۸

دبیر هیات والیبال لاهیجان گفت: مسابقات چهار جانبه والیبال آقایان در رده سنی نوجوانان به میزبانی شهرستان لاهیجان برگزار شد.

به گزارش ایلنا از لا هیجان،  علی نخست در این رابطه اظهار داشت: به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش مسابقات چهار جانبه والیبال آقایان در رده سنی نوجوانان و با حضور تیم شهرستان های لاهیجان، آستانه اشرفیه، سیاهکل و لنگرود برگزار شد.

دبیر هیات والیبال لاهیجان افزود:‌ این مسابقات در روزهای جمعه پنجم آبان و جمعه دوازدهم آبان ماه در سالن چهار هزار نفری شهدای شهرستان لاهیجان برگزار و تیم های لنگرود، لاهیجان و آستانه اشرفیه به ترتیب مقام های اول تا سوم را به دست آوردند.

وی عنوان کرد: در نخستین روز از این دوره از مسابقات، تیم های لاهیجان و لنگرود با شکست تیم های آستانه اشرفیه و سیاهکل به فینال راه یافتند که در نهایت روز گذشته در دیدار فینال، تیم لنگرود با نتیجه 2 بر یک تیم لاهیجان را شکست داد و به قهرمانی رسید.

نخست اضافه کرد: در دیدار رده بندی نیز تیم آستانه اشرفیه با نتیجه 2 بر صفر تیم سیاهکل را شکست داد و سوم شد.

دبیر هیات والیبال لاهیجان گفت: در پایان به تیم های برتر لوح یادبود و کاپ قهرمانی اهدا شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز