خبرگزاری کار ایران

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان :

رسانه‌های گیلان در جذب مخاطب موفق بودند

asdasd
کد خبر : ۵۵۴۵۶۱

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان گفت: رسانه های مکتوب و مجازی این استان با ارائه محصولات خبری ارزشمند، در سال‌های گذشته در جذب مخاطب موفق بوده اند.

به گزارش ایلنا، فیروز فاضلی در بازدید از غرفه مطبوعات گیلان در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری های کشور در مصلای تهران اظهار داشت: ٢٦٢ نشریه مکتوب و ٩٩ پایگاه خبری در استان گیلان فعال است و فعالیت آنها به عنوان چشمان بیدار جامعه در سرعت و کیفیت انتقال اطلاعات چشمگیر است.

 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به اینکه صنعت چاپ و نشر در استان گیلان از وضعیت مطلوبی برخوردار است، افزود: دستگاه هشت رنگ برای چاپ نشریات گیلان خریداری شد و در حوزه زیبایی شناختی نشریات، موثر خواهد بود.

فاضلی با بیان اینکه نشریات استانی، یارانه مطبوعاتی خود را از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پیگیری کنند، خاطرنشان کرد: بر اساس سیاست‌های وزارت ارشاد، مطبوعات به مرور از یارانه منفک خواهند شد تا به صورت مستقل درآمدزایی کنند.

بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها از جمعه ٥ لغایت ١٢ آبان با شعار «رسانه های آزاد، انسجام اجتماعی و پیشرفت ملی» با حضور بیش از ٩٤٠ رسانه در مصلی امام (ره) تهران برگزار شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز