خبرگزاری کار ایران

با ۷ پکیج سرمایه‌گذاری انجام شد؛

حضور آبفای گیلان در نهمین دوره نمایشگاه فرصت‌های سرمایه گذاری در ایران

asdasd
کد خبر : ۵۵۳۸۹۶

به منظور شرکت در نهمین دوره نمایشگاه فرصت‌های سرمایه گذاری در ایران، آبفای گیلان با هفت پکیج سرمایه گذاری در جزیره کیش حضور یافت.

به گزارش ایلنا از رشت و به نقل از روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان گیلان ، به منظور شرکت در نهمین دوره نمایشگاه فرصتهای سرمایه گذاری در ایران، آبفای گیلان با هفت پکیج سرمایه گذاری در جزیره کیش حضور یافت.

 نمایشگاه فرصت‌های سرمایه گذاری در ایران هرساله از هشتم لغایت یازدهم آبان ماه در جزیره کیش برگزار می شود و این شرکت نیز با 7 پکیج سرمایه گذاری شامل 6 طرح ایجاد تأسیسات فاضلاب شهرهای رشت ، انزلی ، آستارا، تالش ، فومن ، سیاهکل و یک طرح آبرسانی به نواحی مرکزی و شرقی در نمایشگاه حضور یافت.

ماهیار اکبری مدیر دفتر تجهیز منابع مالی و توسعه مشارکت آبفای گیلان ارزش 7 پکیج عرضه شده در این نمایشگاه را 370 میلیون یورو اعلام کرد و گفت: ارزش ریالی این بسته های سرمایه گذاری در مجموع بالغ بر 18000 میلیون ریال می باشد.

وی در ادامه افزود: در صورت جلب مشارکت سرمایه گذاران داخلی و خارجی نسبت به احداث بیش از 1550 کیلومتر خطوط جمع آوری و انتقال فاضلاب ، 126 کیلومتر خطوط انتقال آبرسانی و همچنین احداث 7 تصفیه خانه فاضلاب به ظرفیت بیش از 220000 مترمکعب در شبانه روز ، 12000 مترمکعب مخازن ذخیره آب شرب ،98 باب ایستگاه پمپاژ و بالاآورنده در شهرهای فوق اقدام خواهد شد.

گفتنی است مدت زمان احداث عملیات در صورت مشارکت بخش خصوصی در سرمایه گذاری 4 سال و سود متصور برای اجرا طی این مدت 20٪ پیش بینی شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز