خبرگزاری کار ایران

علیزاده عنوان کرد:

لزوم معرفی مقاصد جدید گردشگری از طریق راهنمایان گردشگری در گیلان

asdasd
کد خبر : ۵۵۳۶۳۶

مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری گیلان با تاکید بر معرفی ناشناخته‌های این استان‌گفت: معرفی مقاصد گردشگری جدید می‌تواند توسعه این صنعت در گیلان را به دنبال داشته باشد.

به گزارش ایلنا از رشت، رضا علیزاده در دیدار با هیات مدیره و اعضای انجمن راهنمایان گردشگری استان  گیلان بر ارتقای سطح دانش تخصصی راهنمایان گردشگری تاکید کرد و اظهار داشت: راهنمایان برای انتقال موضوعات و مفاهیم مرتبط با حرفه تخصصی خود می بایست به منابع و اطلاعات صحیح و دقیق تکیه کرده و آن را به گردشگران منتقل کنند.

مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع‌دستی و گردشگری گیلان‌گفت: عملکرد راهنمایان گردشگری طی سال‌های‌اخیر در برگزاری همایش های تخصصی، معرفی جاذبه های گردشگری و هدایت تورهای گردشگری بسیار ارزنده بوده و افزود: با بررسی روند توسعه گردشگری در کشورهای ممتاز گردشگری می بایست این موقعیت را تقویت کرد.

این مسئول با بیان برخی مشکلات موجود راهنمایان گردشگری اذعان داشت: مشکلات بیمه راهنمایان از سوی سازمان میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری کشور در حال پیگیری است.

وی اظهار کرد: شناخت رویدادهایی که در طول سال رخ می دهد کمک می‌کند تا تورهای مختلفی وارد استان گیلان شوند؛ لذا باید در زمینه معرفی مقاصدجدید گردشگری بیشتر فعالیت کنیم و توسعه این صنعت در گیلان را رقم بزنیم.

علیزاده تصریح کرد:انتظار می رود راهنمایان گردشگری به عنوان بازوان اجرایی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری نقش آفرینی کرده و امور محوله را بدست گیرند تا هم پای دیگر تشکل‌های گردشگری استان حرکت کند.

این مسئول بر لزوم برگزاری کارگاه‌های آموزشی‌متعدد برای راهنمایان تاکید و تصریح کرد: کارگاه‌ها و دوره‌های آموزشی تخصصی با موضوع حرفه ای راهنمایی گردشگری،توانمند سازی راهنمایان و برخورد حرفه ای آنان در اجرای تور را به دنبال دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز