خبرگزاری کار ایران

عباسی خبر داد:

مصرف روزانه چهار میلیون و ۳۱۶ هزار لیتر انواع فرآورده نفتی در گیلان

asdasd
کد خبر : ۵۵۲۲۵۴

مدیرشرکت ملی پخش فرآورده‎های نفتی منطقه گیلان میانگین مصرف روزانه انواع فرآورده‌های نفتی را چهارمیلیون و ۳۱۶ هزار لیتر عنوان کرد.

به گزارش ایلنا از رشت، مدیرشرکت ملی پخش فرآورده‎های نفتی منطقه گیلان گفت: طی هفت ماه سال جاری ۱۹ میلیون و ۹۴ هزار لیتر نفت سفید توزیع شده که این مقدار نسبت به سال گذشته  ۳۵ درصد کاهش داشته است و کم شدن تعداد خانوارهای نفت سوز و توسعه شبکه گازرسانی از دلایل کاهش مصرف نفت سفید است. 

مدیر منطقه گیلان با بیان اینکه طی هفت ماه سال جاری ۲۲۹ میلیون و ۷۱۹ هزار لیتر نفتگاز غیر نیروگاهی به مصرف رسیده است افزود:  این مقدار با کاهش چهاردرصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته نشان می‌دهد توانسته ایم در بخش نفتگاز غیرنیروگاهی رشد مصرف را مدیریت کنیم .

وی همچنین از کاهش مصرف گاز مایع در استان خبر داد و گفت : طی هفت ماه سال جاری ۳۰ هزار و ۷۹۹ تن گازمایع در استان توزیع شده که مصرف این مقدار  گاز مایع نسبت سال گذشته ۱۳ درصد کاهش را نشان می‌دهد . 

مدیر منطقه گیلان همچنین اضافه کرد :  طی هفت ماه سال جاری مجموعا  ۲۳۹ میلیون ۶۶۳ هزار لیتر نفتگاز نیروگاهی در استان توزیع شده است که از این مقدار ۱۵۲  میلیون و ۱۳۰ هزار لیتر مربوط به نیروگاه رشت ، ۶۶ میلیون و ۸۷۸  هزار لیتر مربوط به  نیروگاه پره سر و ۲۰ میلیون و ۶۵۵ هزار لیتر به نیروگاه لوشان اختصاص دارد . 

وی همچنین در راستای ذخیره سازی سوخت دوم نیروگاههای استان گفت :  ارسال روزانه نفتگاز نیروگاهی طی هفت ماه سالجاری یک میلیون و ۱۱۰ هزار لیتر است که این مقدار نسبت به سال قبل ۱۳۴/۱۰ درصد رشد داشته است .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز