خبرگزاری کار ایران

با حضور فرماندار و سرمایه‌گذاران ماسالی صورت گرفت؛

برگزاری نشست بررسی مشکلات واحدهای صنعتی در ماسال

asdasd
کد خبر : ۵۵۲۰۸۶

جلسه بررسی مسائل و مشکلات واحدهای شهرک صنعتی با حضور فرماندار ماسال، مدیرعامل شهرک‌های صنعتی گیلان و سرمایه گذاران شهرک صنعتی ماسال در فرمانداری این شهر برگزار شد.

به گزارش ایلنا از ماسال، فرماندار ماسال در جلسه بررسی مسائل و مشکلات واحدهای شهرک صنعتی این شهرستان با بیان اینکه متاسفانه شهرک صنعتی ماسال فاقد پویایی لازم است، گفت: واحدهای صنعتی به دلایل مختلف از جمله کمبود نقدینگی و عدم برنامه ریزی صحیح مالی با مشکل مواجه هستند.

محمود قاسم‌نژاد محدودیت در زمینه دسترسی به تکنولوژی روز را یکی دیگر از مشکلات پیش روی صنعتگران عنوان داشت و ادامه داد: مشکلات بین شرکاء و بهره بالای تسهیلات بانکی از جمله دیگر مسائل واحدهای صنعتی ماسال است که باید برای آن چاره جویی شود.

وی با اشاره به برگزاری نشست های گذشته با مدیرعامل شهرک های صنعتی در جهت حل مسائل پیش روی شهرک صنعتی ماسال، اظهار داشت: در همین راستا تصمیم گرفته شد جلسه ای مشترک با واحدهای شهرک صنعتی ماسال برگزار شود تا با واکاوی دقیق مشکلات سرمایه گذاران در یک فضای تعاملی بتوانیم با حل مشکلات مربوطه زمینه ی ایجاد اشتغال پایدار در شهرستان را فراهم کنیم.

فرماندار ماسال با ادای تشکر از سرمایه گذارانی که سرمایه ی خود را به سمت تولید و اشتغال هدایت کردند، ابراز امیدواری کرد: با تداوم این گونه نشست ها و انتقال مسائل به مراجع بالاتر، گامی موثر در خصوص رفع موانع پیش روی واحدهای صنعتی برداشته شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز