خبرگزاری کار ایران

باحضور مدیرکل نوسازی مدارس گیلان صورت گرفت؛

برگزاری آئین افتتاح کارگاه‌های مهارتی هنرستان‌های بندر انزلی

asdasd
کد خبر : ۵۵۱۸۹۶

باحضور مدیرکل نوسازی مدارس استان گیلان آئین افتتاح کارگاه های مهارتی هنرستان‌های بندر انزلی که بوسیله خیّرین تجهیز شده اند، برگزار شد .

به گزارش‌ایلنا از بندرانزلی، کارگاه‌های مهارتی هنرستان دخترانه کاردانش وحدت اسلامی، فنی وحرفه‌ای شرف و هنرستان پسرانه فنی وحرفه‌ای شهید چمران که بوسیله خیّرین نیک اندیش تجهیز شده‌اند با حضور مقدم مدیرکل نوسازی، توسعه وتجهیز مدارس استان، اخلاقی‌معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش، خیر موقّر ، دریابکی مدیر آموزش وپرورش شهرستان بندر انزلی و روسای ادارات افتتاح شد .

سیّد حسین دریابکی مدیر آموزش و پرورش بندر انزلی در این مراسم ضمن تقدیر و تشکّر از تلاش‌های صورت گرفته توسط خیّرین مدرسه ساز و مدرسه رحیم موثق و حاجیه موقّر افزود : آموزش وتربیت فرزندان مسئله مهمی است که خیّرین با حمایت های خود در جهت هرچه بهتر اجرا شدن این مهم تاثیر بسیاری دارند.

وی با بیان اینکه کسی که وقف می کند باعث ماندگاری خود می شود، اذعان داشت: دین اسلام ارزش بالایی برای علم و علم آموزی قائل شده است و خوشا بحال کسی که در امور خیر از همه سبقت گرفته و شرایط تحصیل را برای دانش آموزان فراهم می کند.

گفتنی است یکی از برنامه های آموزش و پرورش هدایت دانش آموزان از رشته های نظری به رشته های فنی و حرفه ای و کاردانش می باشد و در این راستا برای راه اندازی کارگاه های فوق  تعداد 35 دستگاه چرخ خیاطی و30 دستگاه رایانه به ارزش تقریبی 130 میلیون تومان توسط خیّرین به هنرستان دخترانه وحدت اسلامی، شرف و هنرستان پسرانه شهید چمران بندر انزلی اهداء شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز