خبرگزاری کار ایران

در هفته پدافند غیرعامل برگزار می شود؛

نور آبرسانی سیار و ترمیم خطوط آبرسانی روستایی شهرستان رشت

asdasd
کد خبر : ۵۵۰۱۷۰

سرپرست اداره بحران و پدافند غیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان گفت: مانور آبرسانی سیار و ترمیم خطوط آبرسانی روستایی شهرستان رشت در هفته پدافندغیرعامل برگزار می شود.

به گزارش ایلنا از رشت، سرپرست اداره بحران و پدافند غیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان ظهر امروز به تشریح برنامه های این شرکت در هفته ی پدافندغیرعامل پرداخت.
احمد اخلاقی، با بیان اینکه 6 الی 12 آبان ماه بعنوان هفته پدافندغیرعامل نامگذاری شده، گفت: برنامه های مختلفی در 3 بخش مانور، آموزش و تبلیغات برای این ایام پیش بینی شده است.
وی از برگزاری مانور نصب شیربرقی مخزن S5 شهرستان لاهیجان با حضور نیروهای پیمانکاری خبر داد و افزود: این مانور با هدف مدیریت مصرف منابع آب شرب برگزار شد.
وی گفت: مانور آبرسانی سیار و ترمیم خطوط آبرسانی روستایی شهرستان رشت نیز در هفته ی پدافندغیرعامل برگزار می شود. 
اخلاقی، با اشاره به برگزاری دوره های آموزشی اصول پدافندغیرعامل برای مدیران و کارشناسان ستادی و شهرستانی شرکت آبفارگیلان، اظهارداشت: این شرکت عضو کارگروه اصلی همایش تغییرات اقلیم و امنیت انرژی گیلان است که در روزهای دوم و سوم آبان ماه در تالار حکمت دانشگاه گیلان برگزار می شود. 
وی تصریح کرد: تمامی معاونان و مدیران ستادی و شهرستانی شرکت آبفار استان در این همایش 2 روزه حضور خواهند داشت. 
اخلاقی، در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه 37 مجتمع آبرسانی روستایی گیلان بر اساس اصول پدافند غیرعامل تجهیز شده و در حال بهره برداری است، گفت: نکات مربوط به ایمنی و پدافند غیرعامل در این مجتمع های آبرسانی مهم و حساس استان رعایت شده و بقیه مجتمع ها نیز امسال با تخصیص اعتبارات مورد نیاز زیر پوشش اصول پدافندغیرعامل می روند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز