خبرگزاری کار ایران

آزمایشگاه مرکزی آب و فاضلاب گیلان موفق به اخذ استاندارد ایزو 17025 شد

asdasd
کد خبر : ۵۴۹۷۵۴

آبفای گیلان به منظور هر چه بهتر پیاده سازی و اخذ گواهینامه استاندارد ایزو 17025 اقدام به انتخاب و انعقاد قرارداد با شرکت مشاور پیشگامان کیفیت پاسارگاد کردند.

به گزارش ایلنا از رشت،  در پی بازدید اعضاء کشوری کمیته ارزیابی و ممیزی استاندارد ایزو 17025 شرکت مهندسی آبفای کشور از آزمایشگاه مرکزی این شرکت و اعلام رضایت از نحوه مطلوب و پیاده سازی ایزو 17025 در آزمایشگاه مرکزی جلسه اختتامیه برگزار شد.

بنا به این گزارش شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور به منظور حصول اطمینان از نتایج آزمون های انجام شده و یکسان بودن روش های انجام آزمون در آزمایشگاه های شرکت های آب و فاضلاب کشور، تصمیم بر یکسان سازی و استاندارد سازی آزمون ها و ساختمان آزمایشگاه ها بر اساس استاندارد کیفیت آزمایشگاه با شماره17025ISO/IEC  کرد.

براین اساس کلیه آزمایشگاه های مرکزی آب و فاضلاب کشور موظف به پیاده سازی و اجرای این استاندارد شدند. که پس از پایان ساخت آزمایشگاه مرکزی آبفای گیلان، اعضاء گروه ارزیابی و ممیزی ایزو 17025 شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور اقدام به بازدید و ممیزی اولیه این آزمایشگاه نمودند.

آبفای گیلان به منظور هر چه بهتر پیاده سازی و اخذ گواهینامه استاندارد ایزو 17025 به توصیه کارشناسان شرکت مهندسی آبفای کشور اقدام به انتخاب و انعقاد قرارداد با شرکت مشاور پیشگامان کیفیت پاسارگاد نمود و طی 15 ماه با آموزش های کسب شده از طریق مشاور موفق به پیاده سازی استاندارد ایزو 17025 در محل آزمایشگاه مرکزی آب و فاضلاب شد.

براساس ممیزی نهایی آزمایشگاه مرکزی آب و فاضلاب گیلان توسط تیم ممیزی آبفای کشور و اعلام رضایت بسیار از نحوه مطلوب پیاده سازی و اجرای استاندارد ایزو 17025در محل آزمایشگاه مرکزی، جلسه اختتامیه با حضور مدیرعامل ، قائم مقام و معاونین آبفای گیلان در سالن اجتماعات شرکت برگزار شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز