خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی گیلان مطرح کرد:

برنامه ششم توسعه حاصل همفکری کارشناسان همه دستگاه‌هاست

asdasd
کد خبر : ۵۴۹۰۹۰

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان گیلان گفت: برنامه ششم توسعه صرفاً کار کارشناسان این سازمان نبوده است بلکه حاصل همفکری کارشناسان همه دستگاه‌هاست.

به گزارش ایلنا از رشت،‌ رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان گیلان با بیان اینکه برگزاری سلسله نشست‌های توسعه، سه ماه پس از احیای این سازمان شکل گرفت، گفت: این جلسه مختص جریان و گروه خاصی نیست بلکه همه کسانی که عشق به گیلان و ایران دارند در این جلسات که پنج‌شنبه آخر هرماه برگزار می‌شود گردهم می‌آیند و پیرامون توسعه و راه‌های آن تشریک مساعی می‌کنند.

کیوان محمّدی ادامه داد: مفهوم توسعه در کشور قدمت طولانی دارد اما به اندازه این قدمت از موهبت آن برخوردار نشدیم که شاید به دلیل عدم اتفاق نظر و اشتراک معنا بوده است.

وی به اهداف نشست‌های توسعه اشاره کرد و ادامه داد: یکی از اهداف این نشست‌ها این است که علاوه بر مراکز دانشگاهی، مفهوم توسعه را به عوام نیز انتقال دهیم و مدیران، مسئولان و بدنه اجتماعی با این مفهوم آشنایی بیشتری یابند تا روند توسعه‌یافتگی با سرعت بیشتری ادامه پیدا کند.  

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان گیلان با اشاره به تدوین برنامه ششم توسعه در برش استانی با کمک مجموعه‌ای 350 نفره از کارشناسان، دانشگاهیان و بازنشستگان تصریح کرد: برنامه ششم توسعه صرفاً کار کارشناسان این سازمان نبوده است بلکه‌حاصل همفکری کارشناسان همه دستگاه‌هاست.امیدواریم برای تحقق و عملیاتی کردن آرمان‌ها و اهداف و نیز نظارت بر عملکرد، این همکاری‌ها تدوام داشته باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز