خبرگزاری کار ایران

نشست هیات مدیره خانه مطبوعات گیلان با شورای شهر رشت

asdasd
کد خبر : ۵۴۷۲۰۹

به منظور تعامل بیشتر خانه مطبوعات گیلان و اعضای شورای شهر رشت،جلسه ای در ساختمان شورا در رشت برگزار شد.

به گزارش ایلنا از رشت، در این نشست کریم خورسندی مدیر‌عامل خانه مطبوعات گیلان ضمن معرفی هیات مدیره و سوابق آنان به ریاست شورا گفت: این جلسه به جهت تعامل بیشتر خانه مطبوعات با شورای شهر و به جهت بهره‌گیری از تجارب اصحاب رسانه در زمینه ی جلسات شورا صورت گرفته است و امیدواریم فضایی فراهم شود که رسانه‌ها بتوانند یاری‌گر اعضای شورای شهر در جهت توسعه و آبادانی شهر رشت باشند.

وی با بیان اینکه ،رسانه‌ها نقش بسیار مهمی در انعکاس عملکرد مدیران و بیان دغدغه ها و معضلات و رساندن آنها به گوش مسئولان دارند گفت : پیشنهاد می‌شود کارگروهی متشکل از اصحاب رسانه به جهت تعامل بیشتر خبرنگاران و شورا تشکیل شود تا بدین ترتیب نقش پر رنگ‌تری در حیطه رسانه ایفا شود.

سید امیر حسین علوی ریاست شورای شهر رشت هم در  این دیدار عنوان کرد : رسانه ها همواره یار و همراه شورا هستند و کثرت وجود رسانه ها در استان نشان از غنای فرهنگی و توجه مردم به مسایل شهری و استانی دارد.

وی اضافه کرد : شورای در این  دوره نیازمند ارتباط با رسانه‌ها به صورت موثر و استراتژیک است چون نظر همه ما بر این است که رسانه‌ها یار دوازدهم شورا هستند.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز