خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان خبر داد:

جذب 260 مربی پیش دبستانی و خرید خدمت در آموزش و پرورش گیلان

asdasd
کد خبر : ۵۴۶۸۸۷

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان گفت: با وجود نیروی مازاد در بخش خانم ها، با طراحی آموزش و پرورش استان در سال تحصیلی جاری، 260 مربی پیش دبستانی و خرید خدمات به صورت حق التدریسی جذب شدند.

به گزارش ایلنا از رشت، مهدی حاجتی در جمع مربیان پیش دبستانی و خرید خدمت  با اشاره به وضعیت نیروهای پیش دبستانی و خرید خدمات، در راستای استفاده از ظرفیت این عزیزان در سال تحصیلی 95 _ 94 از بین بیش از دو هزار مربی پیش دبستانی و خرید خدمت 356 نفر جذب شدند.

وی با اشاره به حضور بیش از 27 هزار فرهنگی شاغل در استان یادآور شد: با وجود عدم نیاز و وجود نیروهای مازاد در استان و عدم صدور مجوز استخدامی ، جلسات و راهکارهای متعددی برای حل مشکل اندیشیده شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان  گفت: جلسات مشترک با مسئولان وزارتخانه و همچنین برگزاری نشستی با حضور چند تن از نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی و اسفندیار چهار بند رئیس مرکز برنامه ریزی، نیروی انسانی و فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش در انزلی نشان از جدیت آموزش و پرورش گیلان در حل مشکل این عزیزان دارد.

حاجتی به راه حل های اندیشیده شده توسط آموزش و پرورش گیلان اشاره کرد و گفت: تفکیک کلاس های چهار، پنج و شش پایه در مقطع ابتدایی و اولویت در جذب مربیان پیش دبستانی و خرید خدمات در بازه زمانی 3 ساله پس از بازنشسته شدن همکاران ، از جمله این را حل ها بوده است.

وی خاطر نشان کرد: بر اساس تفکیک کلاس 4 تا 6 پایه مقطع ابتدایی ما توانستیم شرایط را برای جذب 260 مربی پیش دبستانی و خرید خدمت فراهم کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان  در پایان گفت: حل مشکل مربیان پیش دبستانی ، خرید خدمات و آموزش دهنده های نهضت سوادآموزی از برنامه های اصلی آموزش و پرورش گیلان است و این خواسته در فضایی آرام، همراه با همدلی و امید، به تدریج و در صورت نیاز با اندیشیدن راهکارهای قانونمند و حمایت‌های نمایندگان مجلس شورای اسلامی محقق می شود.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز