خبرگزاری کار ایران

سرپرست سازمان صنعت و معدن گیلان:

نمایشگاه تولیدات برتر، بخشی از دستاوردهای صنعتی گیلان است

asdasd
کد خبر : ۵۴۶۲۰۷

سرپرست سازمان صنعت، معدن وتجارت استان گیلان گفت: نمایشگاه تولیدات برتر، بخشی از دستاوردهای صنعتی گیلان است.

به گزارش ایلنا، محمد آراسته بیان کرد: برپایی نمایشگاه‌های بومی و استانی می‌تواند موجبات پویایی اقتصادی استان و افزایش انگیزش فعالان و سرمایه‌گذاران عرصه تولید را فراهم کند.

سرپرست سازمان صنعت، معدن وتجارت استان گیلان در ادامه افزود: همواره نمایشگاه‌ها نقش بسیار ارزنده و مهمی در فضای بازار جهت ایجاد اشتغال و همچنین تعادل اقتصادی با استفاده از توانمندی‌ها و پتانسیل‌های استانی در بهبود جذب سهم بازار دارند.
آراسته حضور در نمایشگاه را برای واحدهای صنعتی و تولیدی مثبت ارزیابی کرد و تصریح کرد: چنانچه از نمایشگاه‌ها به‌عنوان یک فرصت مناسب هوشمندانه استفاده شود این قبیل نمایشگاه‌ها می تواند مرکزی برای تبادل اطلاعات و دست یافتن به پدیده‌های نوین علم و صنعت و انتقال فناوری باشد.
وی در ادامه به حضور 43 واحدصنعتی شاخص استان در نمایشگاه تولیدات برتر اشاره کرد و گفت: حضور این تعداد واحد صنعتی نمایانگر همه توانمندی تولیدی و صنعتی استان نیست بلکه این بخش اندکی از دستاورهای صنعتی و تلاش فعالان اقتصادی استان است.
سرپرست سازمان صنعت، معدن وتجارت استان در پایان به ظرفیت‌های موجود برای سرمایه‌گذاری صنعتی اشاره کرد و گفت: زیرساخت‌های سرمایه‌گذاری در مقیاس صنعتی در استان در قالب 35 شهرک و نواحی صنعتی با امکانات مناسب در استان فراهم است و برپایی این قبیل نمایشگاه صرفا برای حمایت از تولید بومی و تبادل تکنولوژی موجود در مراکز صنعتی، علمی ، تحقیقاتی جهت اعتلای اقتصادی استان گیلان است.
 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز