خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر رشت تاکید کرد:

ضرورت رونق صنعت گردشگری در ایجاد درآمد پایدار

asdasd
کد خبر : ۵۴۵۴۶۴

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر رشت بر ضرورت رونق گردشگری به منظور ایجاد درآمدهای پایدار تاکید کرد.

به گزارش ایلنا از رشت، رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به سفر رئیس هیئت مدیره کانون راهنمایان گردشگری کشور و دیدار صورت گرفته بر ضرورت رونق گردشگری به منظور ایجاد درآمدهای پایدار تاکید کرد.

محمد حسن عاقل‌منش با بیان اینکه رشت باید تا سال ۲۰۲۰ به مقصد گردشگری تبدیل شود افزود: برنامه‌های مدون و جدول زمانی منسجم می تواند به تحقق این اهداف کمک کند.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورا نسبت به رفع مشکلات موجود با حضور دکتر نصرتی به عنوان شهردار رشت و همدلی مدیران در یک برنامه زمان‌بندی شده اظهار امیدواری کرد.

وی همچنین خواستار افزایش فضاهای ورزشی و تفریحی در محلات کم برخوردار شد و اظهار داشت: بخشی از برنامه‌های فرهنگی باید به سمت این محلات سوق داده شود.

محمد حسن عاقل منش همچنین بر استفاده از ظرفیت یکی از نخبگان ورزشی رشت به عنوان مشاور کمیسیون فرهنگی در قالب تاکید کرد و گفت: در حال حاضر مشاورین کمیسیون با نظر اعضا از مدیران دولتی انتخاب شده اند که این موضوع در راستای ایجاد انسجام بیشتر در اقدامات فرهنگی و جلوگیری از موازی کاری‌ها در نهادهای متولی فرهنگ بوده‌است تا گامی در راستای مدیریت یکپارچه شهری در حوزه فرهنگی برداشته شود اما قطعا از ظرفیت نخبگان در کمیته‌های تخصصی بهره‌مند خواهیم شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز