خبرگزاری کار ایران

فرماندار تالش تاکید کرد:

نقش موثر نیروی انتظامی در ایجاد امنیت در جامعه

asdasd
کد خبر : ۵۴۴۷۶۲

فرماندار تالش بیان کرد: نقش نیروهای انتظامی در ایجاد احساس امنیت و آرامش در سطح جامعه بسیار موثر و قابل توجه است.

به گزارش ایلنا از تالش، مراسم صبحگاه مشترک نیروی های نظامی و انتظامی شهرستان تالش با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان این شهرستان برگزار شد.

سید عیسی مهدوی فرماندار تالش ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای نظام جمهوری اسلامی در راس شهدای نیروی انتظامی هفته ی ناجا را به همه ی خدمتگزاران صدیق این عرصه تبریک گفت وافزود: بخش بزرگی از امنیتی که امروز شاهدش هستیم مدیون خون پاک شهدای این سرزمین هستیم که در پیشبرد اهداف کلی نظام و حفظ امنیت سرزمینشان از جان خود گذشتند و همواره یاد و خاطره شان را گرامی می‌داریم.

فرماندار تالش به تلاش‌های بی دریغ  نیروی انتظامی از ابتدای انقلاب تاکنون اشاره کرد و گفت: از ابتدای پیروزی انقلاب و دفاع مقدس گرفته تا برخورد با گروه های معاند و سرسپرده ضدانقلابی و حفظ امنیت اخلاقی اجتماعی جامعه تا به امروز همواره شاهد تلاش و اهتمام نیروهای انتظامی در برقراری مستمر امنیت و ارامش جامعه بوده ایم که جای بسی قدردانی دارد.

فرماندار ضمن تشکر از تلاش‌های سرهنگ اسماعیلی فرمانده نیروی انتظامی تالش و همکارانشان در سطح شهرستان خاطرنشان کرد: بین ایجاد امنیت در شرایط خاص و مناسبت های ویژه با ایجاد احساس امنیت در همه ابعاد سیاسی، اقتصادی، عمرانی، اجتماعی و .. در بین مردم جامعه تفاوت بسیار است.

وی ادامه داد:برقراری احساس امنیت در جامعه به نوعی یک امنیت نامحسوس محسوب می شود و خوشبختانه نقش نیروهای انتظامی در ایجاد این احساس امنیت و آرامش در سطح جامعه بسیار موثر و قابل توجه است.

مهدوی با بیان اینکه رضایت مقام معظم رهبری از نیروی انتظامی نشانه تلاش بی دریغ نیروهای انتظامی است، خطاب به خادمین ناجا گفت: اجرا، حرکت و رشد بسیاری حرکت‌ها و فعالیت های مهم در جامعه که منجر به پیشرفت و آبادانی کشور می شود، منوط به تلاش‌های بی‌منت شما عزیزان است و امیدواریم با استمرار این خدمات بی وقفه و امیدبخش همواره شاهد برقراری نظم و امنیت و آرامش در کشور عزیزمان باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز