خبرگزاری کار ایران

به منظور بازدید از روند اجرای طرح ها انجام شد؛

سفر یک روزه مشاور رییس جمهور به منطقه آزاد انزلی

asdasd
کد خبر : ۵۴۴۵۲۱

دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در سفری یک روزه از مجتمع بندری کاسپین، بلوار دسترسی به این بندر، اسکله و موج شکن‌های غربی و شرقی، برج مراقبت و اسکله مارینا بازدید کرد.

به گزارش ایلنا از رشت،مرتضی بانک دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی صبح امروز وارد گیلان شد و از روند اجرای طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی، زیرساختی، صنعتی، اقتصادی و گردشگری منطقه آزاد انزلی بازدید کرد.

مشاور رئیس‌جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در این سفر از مجتمع بندری کاسپین، بلوار دسترسی به این بندر، اسکله و موج شکن‌های غربی و شرقی، برج مراقبت و اسکله مارینا بازدید کرد.

هم چنین افتتاح 2 واحد صنعتی و بازدید از واحدهای تولیدی و صنعتی در شهرک شماره یک، تقاطع غیر هم‌سطح، افتتاح 4 واحد صنعتی در شهرک شماره 2، پروژه روستایی پارک چپرپرد، مرکز تفریحات دریایی، پردیس صنایع دستی، مجموعه ورزش‌های ساحلی، پارک نوار ساحلی، مرکز توسعه صادرات، پروژه ساخت آکواریوم و مرکز همایش‌ها و نمایشگاه‌های بین‌المللی از جمله برنامه‌های بازدید یک روزه مرتضی بانک به منطقه آزاد انزلی است.

نشست با مدیران سازمان منطقه آزاد انزلی به منظور بررسی فعالیت‌ها و اقدامات این منطقه عصر امروز برگزار می‌شود.

منطقه آزاد انزلی ششمین مقصد بازدید مرتضی بانک مشاور رئیس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی بعد از مناطق آزاد قشم، اروند، ماکو، ارس و چابهار در دولت دوازدهم است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز