خبرگزاری کار ایران

مدیر کل کمیته امداد گیلان خبر داد :

آمادگی ساخت 100 واحد مسکونی در کلاچای/ ارائه خدمات ویژه به مددجویان از محل فروش املاک مازاد بر مصرف کمیته امداد

asdasd
کد خبر : ۵۴۳۹۷۶

مدیر کل کمیته امداد گیلان از آمادگی احداث حداقل 100 واحد مسکونی مددجویی در منطقه کلاچای خبر داد.

به گزارش ایلنا، مدیر کل کمیته امداد گیلان در جلسه با فرماندار ، نماینده مردم شهرستان رودسر در مجلس شورای اسلامی و معاون حقوقی و املاک مجتمع اقتصادی کمیته امداد کشور ، وضعیت املاک این نهاد در شهرستان رودسر و کلاچای را تشریح کرد.

 علیرضا محمدی، مدیرکل کمیته امداد گیلان با بیان اینکه یکی از راه‌های خلق منابع جدید تامین مالی از محل فروش املاک مازاد بر مصرف برای حمایت از نیازمندان است، گفت : املاک و مستغلات مازاد برمصرف که به عنوان دارایی های منقول این نهاد محسوب می شوند با کمک مجتمع اقتصادی و پس از نرخ گذاری به قیمت کارشناسی به فروش رسیده و از محل عواید فروش این املاک نیازهای اساسی بویژه مسکن ، درمان و جهیزیه خانوارهای نیازمند تامین می شود .

وی با اشاره به واگذاری تعدادی املاک و مستغلات از سالها قبل به این نهاد از سوی نیکوکاران  با نیت خیر خواهانه که تاکنون بلا استفاده مانده اند افزود : نیازهای اساسی خانوار های تحت حمایت ایجاب می کند که این نهاد علاوه بر استفاده از اعتبارات دولتی و کمک های مردمی ، بخش زیادی از مشکلات خانوار ها را از طریق فروش این املاک مرتفع کند .

محمدی با اعلام  این موضوع که کمیته امداد آمادگی احداث حداقل 100 واحد مسکونی مددجویی در منطقه کلاچای را دارد گفت : در صورت  فروش املاک و مستغلات مازاد کمیته امداد علاوه بر ساخت  این تعداد واحد مسکونی 100 کمک جهیزیه ی نوعروسان تحت حمایت نیز از این محل تامین   می شود . 

اسدالله عباسی نماینده ی مردم رودسر با قدردانی از تلاش های کمیته امداد برای رفع مشکلات محرومان گفت : نمایندگان مردم گیلان در مجلس شورای اسلامی همواره مدافع حقوق محرومان و نیازمندان بوده و هستند و تلاش بر این است تا زمینه های استفاده از ظرفیت های منطقه برای حل مشکلات خانوار های بی بضاعت بیش از گذشته فراهم شود.

وی از تعامل خوب کمیته امداد با مجلس شورای اسلامی یاد کرد و افزود : کمیته امداد با نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی جهت رفع نیازهای خانوارهای مددجو تعامل سازنده و راهگشا دارد و با توجه به سرمایه های عظیمی که در منطقه و استان وجود دارد ایجاد اشتغال و توانمندسازی خانوار های تحت حمایت بیش از گذشته می تواند تحقق پیدا کند.

 مسعود گشته ، معاون حقوقی و املاک مجتمع اقتصادی کمیته امداد کشور در ادامه ضمن قدردانی از اعتماد خیران و نیکوکاران در واگذاری املاک به کمیته امداد گفت : پاسخ به نیازهای خانوار های تحت حمایت از اولویت های کاری این نهاد است که بخشی از آن از طریق واگذاری املاک و مستغلات از سوی نیکوکاران میسر می شود.

 وی با تاکید بر استفاده از املاک مازاد مجتمع اقتصادی کمیته امداد در سراسر کشور به نفع محرومان ، افزود : خریدو ساخت مسکن برای مددجویان ، پرداخت کمک هزینه درمانی و کمک هزینه خرید جهیزیه به خانوار های تحت حمایت و دیگر موارد اساسی که مددجویان با آنها دست و پنجه نرم می کنند از جمله خدماتی است که از طریق فروش این املاک ارائه می شود

گشته در پایان درباره فعالیت مجتمع اقتصادی کمیته امداد گفت : بیشتر فعالیت این مجتمع برای خدمت رسانی به محرومان است و به آن معنا، فعالیت اقتصادی ندارد، به‌عنوان مثال مثلاً این مجتمع اقتصادی در شرایط فعلی کشور، محصولات تولیدی فرش و گلیم مددجویان را به‌قیمت مناسب از آنها خریداری و سعی می‌کند تا جایی که امکان دارد آنها را در بازارهای تجاری به فروش برساند یا اینکه کمک به ساخت مسکن مددجویان دارد.

آمادگی ساخت 100 واحد مسکونی در کلاچای/ ارائه خدمات ویژه به مددجویان از محل فروش املاک مازاد بر مصرف کمیته امداد

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز