خبرگزاری کار ایران

فرماندار آستارا خبر داد:

ایجاد دروازه ورودی استان گیلان در منطقه حیران

asdasd
کد خبر : ۵۴۳۴۳۵

فرماندار آستارا از ایجاد دروازه ورودی استان گیلان در منطقه حیران خبر داد.

به گزارش ایلنا از آستارا، یونس رنجکش بیان کرد: در بازدیدی که با حضور مدیران کل محیط‌زیست، میراث فرهنگی و منابع طبیعی از منطقه حیران داشته‌ایم، جانمایی مکان ایجاد این دروازه نیز در این منطقه مشخص شده است که در حال انجام مکاتبات اداری آن هستیم.

وی اضافه اظهار داشت: طرح ایجاد دروازه ورودی استان گیلان از طرف استان اردبیل در منطقه حیران شهرستان مرزی بندر آستارا بعد از تونل ایجاد خواهد شد که این طرح در کمیته گردشگری و برنامه‌ریزی شهرستان مصوب شده است.

 وی افزود: هم اکنون طرح اولیه آن و همچنین چگونگی اجرای آن در دست بررسی است که به زودی در فراخوانی از دیدگاه صاحب‌نظران در این زمینه استفاده خواهد شد.

فرماندار آستارا یادآور شد: با توجه به اینکه منطقه حیران شهرستان مرزی بندر آستارا دروازه ورودی به استان گیلان از سمت استان اردبیل است در طرح پیشنهادی طراحی‌ها با المان هایی از جاذبه های گردشگری، ارزش‌های انقلاب اسلامی، محصولات کشاورزی و تولیدی گیلان طراحی خواهند شد.

وی از طراحان و صاحب‌ نظران دعوت کرد تا طرح‌های پیشنهادی خود را در این زمینه به فرمانداری آستارا ارسال کنند.

فرماندار آستارا ایجاد این دروازه ورودی را نقش مهمی در معرفی استان گیلان و جاذبه های نهفته در آن برای گردشگران ارزیابی کرد که می‌تواند در هدایت گردشگران به سمت جاذبه های این استان اثربخش باشد.

وی همچنین یادآور شد: در کنار این  دروازه ورودی نمازخانه، سرویس های بهداشتی و مراکز خدماتی دیگر نیز پیش بینی خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز