خبرگزاری کار ایران

معاون اداره کل بنادر و دریانوردی گیلان خبر داد:

توسعه و بهبود مرکز سوییچ و شبکه کابلی مخابرات در بندرانزلی

asdasd
کد خبر : ۵۴۳۰۰۱

معاون دریایی و بندری اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان از توسعه و بهبود مرکز سوییچ و شبکه کابلی مخابرات در بندرانزلی خبر داد .

به گزارش ایلنا از بندرانزلی، مهرزاد نژاد اسم معاون دریایی وبندری اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان خبر از توسعه و بهبود مرکز سوییچ و شبکه کابلی مخابرات در بندرانزلی داد و اظهارکرد: باتوجه به توسعه محوطه های بندری در سال‌های اخیر و همچنین استقرار پیمانکاران و سرمایه گذاران جدید در بندر و افزایش‌مشترکین خطوط تلفن، قسمت مخابرات و ارتباطات دریایی با همکاری‌اداره تجهیزات خشکی نسبت به توسعه و بهبود شبکه مخابراتی بندرانزلی اقدام شد.

وی افزود: با اجرای این طرح ضمن بهینه سازی شبکه موجود و جایگزینی اجزای معیوب نسبت به کابل‌گذاری و ایجاد شبکه کابلی در محوطه ها و ابنیه جدید اقدام شد.

 معاون‌دریایی وبندری اداره‌کل بنادر و دریانوردی استان گیلان با بیان اینکه جهت استانداردسازی مرکز سوئیچ بندر نسبت به جداسازی اتاق ترمینال‌ها و سالن سوییچ اقدام شده است، خاطرنشان کرد: پس از اتمام این طرح، ۸۰۰ زوج به ظرفیت ترمینال‌های مرکز (سالن MDF ) و ۳۰۰ زوج به ظرفیت شبکه کابلی بندرانزلی اضافه شد.

بندرانزلی با قدمتی ۳۰۰ ساله از دیرباز محل واردات، صادرات و ترانزیت بسیاری از کشورها از جمله کشورهای CSI بوده است و نقش کلیدی در کوریدور های شمال و جنوب ایفا می کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز