خبرگزاری کار ایران

واگذاری اولین انشعاب آب و فاضلاب به صورت غیرحضوری در گیلان

asdasd
کد خبر : ۵۴۲۵۸۱

رئیس مرکز ارتباطات مردمی 122 آبفای گیلان از واگذاری اولین انشعاب آب و فاضلاب به‌صورت غیرحضوری از طریق سامانه 122 خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، حمیدرضا ناطقی رئیس مرکز ارتباطات مردمی 122 آبفای گیلان با اشاره به اهداف دولت الکترونیک اظهار داشت: در راستای اهداف این دولت و جلوگیری از خطرات و ترددهای غیرضروری سفرهای درون شهری همشهریان، با هدف ارائه خدمات غیرحضوری سامانه 122 راه‌اندازی و اولین انشعاب آب و فاضلاب به‌صورت غیرحضوری واگذار شد.

ناطقی با برشمردن اقدامات شرکت آبفای گیلان در راه اندازی مرکز ارتباطات مردمی 122 ، بازدید از شرکت های موفق در سطح کشور ، برگزاری جلسات توجیهی با مدیران امور با محوریت 122، ایجاد کارگروه پیاده سازی و اجرای ساختار 122و بازسازی و تجهیز ساختمان این مرکز را از اهم آن عنوان کرد.

وی همچنین خرید نرم افزارها، سخت افزارها و ایجاد بسترهای مخابراتی و شبکه ،استقرار و آموزش 17 اپراتور در شیفت های کاری 24 ساعته، وارد مدار نمودن تماس های مردمی از کل استان به مرکز 122، ثبت حوادث آب و فاضلاب بصورت نرم افزاری و ارجاع آن به مناطق (50 شهر) ، ثبت تصاویر قبل و بعد رفع حادثه بصورت Online در نرم افزار سامعه (موبایل) و ردیابی خودروی اکیپ‌ها با GPS به‌صورت Online را از دیگر اقدامات این حوزه برشمرد.

وی با تشریح روند واگذاری خدمت فروش از طریق سامانه 122 اظهار داشت: پس از تماس متقاضی با این سامانه و دریافت کد رهگیری ، نام ارزیاب شرکت و زمان بازدید آن به متقاضی پیامک شده و پس از بازدید و دریافت مدارک ، هزینه به متقاضی اعلام می شود و با ثبت وصولی وجه در سیستم مشترکین ، نسبت به نصب انشعاب اقدام خواهد‌شد.

از خدمات 22 گانه شرکت های آب و فاضلاب به متقاضیان در حال حاضر سه خدمت فروش انشعاب آب، فروش انشعاب فاضلاب و فروش انشعاب آب و فاضلاب و همچنین اعلام کارکرد کنتور و دریافت صورتحساب راه اندازی شده‌است و بزودی این مرکز بصورت رسمی با حضور مقامات کشوری و استانی افتتاح خواهد شد.

واگذاری اولین انشعاب آب و فاضلاب به صورت غیرحضوری در گیلان

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز