خبرگزاری کار ایران

فرماندار صومعه سرا تاکید کرد:

سلامت جامعه در گرو سلامت و کیفیت هرچه بهتر نان

asdasd
کد خبر : ۵۴۲۰۵۰

فرماندار صومعه‌سرا گفت: با درنظر گرفتن اصول قانونی و رعایت بهداشت نانوایی و نانوایان و کمک به سلامت مردم می‌توانیم احساس امنیت و خیالی آسوده را در جامعه تزریق کنیم .

به گزارش ایلنا از صومعه سرا، علی فتح اللهی در جلسه آردونان گفت: نان برکتی است که بر سر سفره همه اقشار جامعه جایگاه خاصی دارد.

وی گفت: وقتی به برکت و خواص وجود نان در زندگی مردم اشاره می شود به نوعی سلامت افراد را نیز در برخواهد داشت بنابراین هم از بعد اجتماعی و هم بعد فرهنگی اهمیت و جایگاه ویژه ای دارد.

فرماندار افزود: اگر ما به سلامت افراد جامعه می اندیشیم، پس در مرحله اول سلامت نان که برکت همه سفره هاست را مد نظر قرارداده و در هرچه بهتر شدن کیفیت آن بکوشیم.

فرماندار اظهار داشت: امروزه به دلیل بی اهمیت قرار دادن وسهل انگاری درنحوه پخت وعدم رعایت اصول بهداشتی در نانوایی ها با معزل بزرگی مواجه هستیم وافزود: نانی که از کودک یک ساله تا پیر مردهفتاد و....ساله از آن تغذیه میکنندحتمابایددر حفظ سلامت وبهداشت وهمچنین کیفیت آن نظارت بیشتری داشته باشیم.
وی گفت: با در نظرگرفتن اصول قانونی ورعایت بهداشت نانوایی ونانوایان وکمک به سلامت مردم می توانیم احساس امنیت و خیالی آسوده را در جامعه تزریق کنیم و این احساس امنیت خیلی مهمتر از خود امنیت است.

فرماندار عنوان کرد: وجود اطلاعات درست به نحوه تصمیم گیری و عملکرد به موقع کمک بسزایی خواهد کرد.

به گفته این مسئول افرادی را که موشکافانه به مشکلات رسیدگی و قوه تشخیص بالایی در شناخت سلامت و بهداشت نانوا و نانوایی  دارند، بطور نامحسوس برای سرکشی و بازرسی انتخاب کرده و برای بازدید مستمر و منظم با همکاری بخشداران تابعه و دهیارانشان برای انجام این کارآموزش دهیم.
 
فتح اللهی در پایان با اشاره به اینکه بازرسی ها بایدحتما منظم, متمرکز ویا گروهی انجام گیرد گفت: امیدواریم بتوانیم با پیگیری و رفع مشکلات به بهداشت و سلامت مردم کمک کرده واتفاقات خوبی را در راستای این اهداف رقم بزنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز