خبرگزاری کار ایران

به منظور استقرار برنامه سلامت همه جانبه انجام شد؛

دیدار با جانبازان و بررسی وضعیت درمانی آنها در گیلان

asdasd
کد خبر : ۵۴۰۹۴۵

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان به منظور استقرار برنامه سلامت همه جانبه در گیلان، به همراه مدیرکل بنیادشهید و امورایثارگران گیلان، با حضور در مرکز توانبخشی جانبازان در رشت و محل زندگی برخی از آنها، وضعیت‌درمانی جانبازان را از نزدیک مورد بررسی قرار داد.

به گزارش ایلنا ازرشت،‌ همزمان با هفته دفاع مقدس و به منظور استقرار برنامه سلامت همه جانبه در گیلان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان به همراه مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان و جمعی از مسئولان دانشگاه، با حضور در مرکز توانبخشی جانبازان در رشت و محل زندگی برخی از آنها، ضمن دیدار، وضعیت درمانی جانبازان را از نزدیک مورد بررسی قرار داد.

بهبود زیرساخت های درمانی، انجام تمهیدات لازم به منظور حفظ ارزش های ایثارگری در جامعه، توجه به بهبود کیفیت زندگی ایثارگران و تسریع در فرایند خدمت رسانی از جمله مباحث مورد توجه در این بازدید بود.

در این مراسم، معاونت درمان، معاونت فرهنگی، مدیر حراست، مسئول امورایثارگران، مدیر منابع انسانی، مدیر روابط عمومی و مدیر فناوری اطلاعات دانشگاه و جمعی از پرسنل فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی گیلان و بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان، حضور داشتند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز