خبرگزاری کار ایران

در آستانه روز آتش نشانی صورت گرفت؛

دیدار شهردار منطقه یک با آتش‌نشانان شهر رشت

asdasd
کد خبر : ۵۴۰۹۴۲

شهردار منطقه یک شهر رشت در آستانه روز آتش‌نشان به دیدار ریاست و کارمندان سازمان آتش‌نشانی رشت رفت.

به گزارش ایلنا از رشت، طرح تعیین روز آتش نشانی و ایمنی در سال ۱۳۷۹ توسط ستاد هماهنگی امور ایمنی و آتش نشانی کشور در روز هفتم مهر سالروز شهادت تنی چند از آتش نشانانی که در پی حمله دشمن بعثی به پالایشگاه آبادان در سال ۵۹ صورت گرفته بود، پیشنهاد و توسط شورای عالی انقلاب فرهنگی کشور تائید شد.

به همین بهانه محمدپورناصرانی در آستانه روز آتش نشان به دیدار ریاست و کارمندان سازمان آتش‌نشانی رشت رفت.

مهندس پورناصرانی آتش نشانان را خادمان همیشه آماده دانست و اذعان داشت: خادمان همیشه آماده در حوزه آتش نشانی آن ایثارگرانی هستند که ایمنی، امنیت و آرامش جامعه امروزی مدیون زحمات بی‌منت آن هاست که با تکیه بر همت و تلاش و توان ایثارگری نیروهای غیرتمند و جان برکف، به شایستگی عهده دار این مسئولیت خطیر هستند.
 
شهردار منطقه یک رشت ضمن تبریک هفتم مهر به ایثارگران عرصه آتش نشانی اظهار داشت: آتش‌نشانان با هدف نجات جان و مال انسان ها از حوادث و رویدادها از جان خود گذشته و با دلاوری و رشادت می کوشند تا امید و شادی را برای آسیب دیدگان به ارمغان آورند.
 
در ادامه بابک رمضانی مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت نیز ضمن اظهار خرسندی از حضور شهردار منطقه یک در جمع آتش نشانان رشت تصریح کرد: هفتم مهر با هدف ترویج ایمنی و پیشگیری از حوادث در سطح کشور هم چنین یادآوری‌حماسه آفرینی‌ها و از خود گذشتگی‌های آتش نشانان میهن اسلامی در عرصه دفاع مقدس نامگذاری شده است.
 
وی افزود: سازمان آتش نشانی رشت آماده ارائه مشاوره رایگان به کسانی که در حال ساخت بناها و سازه های جدید و یا بازسازی بناهای قدیمی هستند به جهت مقاوم سازی بناها از بروز آتش سوزی و دیگر صدمات و حوادث احتمالی، است.

گفتنی است در پایان این دیدار لوح تقدیر و هدایایی به رسم یادبود به ریاست و مدیر روابط عمومی سازمان اهدا شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز