خبرگزاری کار ایران

با حضور سرهنگ یدالله بابا پور؛

تابلوی شهدای رسانه گیلان در میدان بسیج رسانه رونمایی شد

asdasd
کد خبر : ۵۳۹۸۶۴

در مراسمی با حضور سرهنگ یدالله بابا پور از تابلوی شهدای رسانه گیلان واقع در میدان بسیج رسانه رونمایی شد.

به گزارش ایلنا از رشت، این مراسم با حضور یدالله باباپور، معاون اجرایی سپاه قدس گیلان، محسن جعفری رئیس بسیج رسانه استان، فاطمه شیرزاد سخنگوی شورا ، محمد حسن علیپور عضو شورای اسلامی شهر رشت ، فاطمه قدیمی حرفه مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت و جمعی از مسئولان شهرستانی و شهروندان شهر رشت برگزار شد.

سرهنگ یدالله باباپور ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام شهادت سرور و سالار شهیدان اذعان داشت: دفاع مقدس یک پدیده بی نظیر در جمهوری اسلامی بود که از ویژگی های منحصر به فردی برخوردار است.

معاون اجرایی سپاه قدس گیلان تصریح کرد: دفاع مقدس در حوزه‌های دفاعی، امنیتی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی الگوهای متعددی دارد که در راس این الگوها شهدای حوزه بسیج رسانه است.

وی با تاکید بر ویژگی مطالبه گری نسل جوان افزود: شهدای بسیج رسانه به عنوان الگوهای انسانی با شهادت خود توانستند عملاً اهداف خود در راه حفظ دین را به اثبات رسانند و امروز بسیج رسانه با مشارکت شهرداری و شورای اسلامی شهر با رونمایی از این تابلو گامی کوچک در گرامیداشت یاد و خاطره شهدای رسانه ای استان برداشته است.

محسن جعفری نیز در سخنانی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اذعان داشت: باورها و افکار عمومی بر این اصل استوار است ، که همه اصحاب رسانه در حوزه کار تخصصی خود باید قلم به دست گیرند.

اما شهدای رسانه ثابت کردند که هرجایی احساس خطری در خاک و میهن خود کردند قلم را رها و با برداشتن اسلحه به دفاع از میهن خود برخیزند .

رئیس بسیج رسانه استان اقتدار و آرامش حاکم در استان را مدیون جانفشانی ها شهدا دانست و تصریح کرد: طرح نامگذاری میدانی به نام شهدای بسیج رسانه ۸ ماه پیش به پیشنهاد بسیج رسانه استان وارد کمیسیون نامگذاری شد، که پس از تصویب در این کمیسیون با هزینه کرد شهرداری این میدان به نام شهدای بسیج رسانه مزین گردید.

 وی با اشاره به ضرورت نامگذاری میادین و خیابانهای سطح شهر با نام شهدا یادآور شد: با این اقدام نوجوانان ضمن آشنایی با مضامین و عناوین شهدا بیشتر به سیره زندگی شهدا مراجعه خواهند نمود.

جعفری با تاکید بر تهاجم رسانه ای دشمن خاطرنشان کرد: امروز جهاد فقط جهاد نظامی نیست بلکه می توان با جهاد فرهنگی و اقتصادی در مسیر اقتدار و توسعه انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران   از جهادگران عرصه نظامی نیز پیشی گرفت.

رئیس بسیج رسانه استان گیلان اظهار داشت: دشمن از طریق امپراطوری رسانه های غربی، شبکه های محاوره ای، رسانه های مجازی و بنگاه های خبری، سعی در اشاعه و نشر اخبار دروغ دارد تا با پخش یک سری برنامه های مهندسی شده خود یأس و نا امیدی را به مردم ایران اسلامی القاء نماید.

وی یادآور شد: الویت دشمن از مرزهای خاکی به مرزهای فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی تغییر مسیر داده است، لذا شایسته است با پای کار آمدن همه نهادهای فرهنگی مانع تحقق اهداف شوم دشمن شویم.

 محسن جعفری از برگزاری اولین یادواره شهدای بسیج رسانه در ایام ماههای محرم و صفر خبر داد و خاطرنشان کرد: سازمان بسیج رسانه بنا بر وظیفه خود اقداماتی در حوزه سواد رسانه ای استان و کارهای رسانه ای فاخر برای اولین بار در کشور همچون پخش کلیپ دفاع مقدس داشته است. 

گفتنی است که شهید میرزاکوچک خان جنگلی، شهید حجت الاسلام والمسلمین انصاری سفیر ایران در لبنان، شهید سید محمد اسحاقی، شهید نشرودکل، شهید سیرتی نیا، شهید اخوان، شهید حامد کوچک زاده از شهدای بسیج رسانه ای استان هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز