خبرگزاری کار ایران

فرماندار رشت تاکید کرد:

برگزاری کارگاه آموزشی برای شوراها از اهمیت ویژه ای برخوردار است

asdasd
کد خبر : ۵۳۹۸۳۲

فرماندار رشت گفت: برگزاری کارگاهای آموزشی برای شوراها از اهمیت ویژه ای برخوردار است زیرا عدم آشنایی شوراها با وظایف و قوانین سبب بروزمشکلات عدیده ای در حوزه شورا و در نتیجه روستا خواهد شد.

به گزارش‌ایلنا از رشت، سیروس‌شفقی با اشاره به اینکه شوراها منتخبین مردم هستند و باید مطالبات شهروندان و روستاییان را پیگیری کنند، گفت: شهرستان رشت دارای 290 شورای روستایی است که همین امر ضرورت آموزش شوراها را نشان می‌دهد.

سیروس شفقی با اظهار به اینکه برای نخستین بار یک دوره کارگاه آموزشی و کاربردی برای اعضای شوراهای حوزه بخشهای شهرستان رشت برگزار شد، گفت: این دوره آموزشی به مدت یک هفته و با حضور اعضای شوراهای اسلامی روستاها و بخش‌ها و با حضور کارشناس حوزه شوراهای فرمانداری شهرستان برگزار شد که در آن روش تدریس به صورت عملی بود و اعضای شورا با این روش به شیوه عملکرد و شرح وظایف خود آشنا شدند.

وی ادامه داد: برگزاری چنین کارگاهای آموزشی از اهمیت ویژه ای برخوردار است زیرا عدم آشنایی شوراها با وظایف و قوانین سبب بروزمشکلات عدیده ای در حوزه شورا و در نتیجه روستا خواهد شد.

لازم به ذکر است این دوره‌ها توسط مهندس امینی از کارشناسان با تجربه فرمانداری رشت درحال برگزاری است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز