خبرگزاری کار ایران

نواخته شدن زنگ آغاز سال تحصیلی در مدارس منطقه آزاد انزلی

asdasd
کد خبر : ۵۳۸۹۶۳

به مناسبت باز گشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی در مراسمی با حضور معاونان و مدیران سازمان منطقه آزاد انزلی سال تحصیلی 97-96 با نواخته شدن زنگ در دبستان شهید حق نیاء لیجارکی در مدارس منطقه آغاز شد.

به گزارش ایلنا از بندرانزلی، به مناسبت باز‌گشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی در مراسمی با حضور معاونان و مدیران سازمان منطقه آزاد انزلی، مدیران آموزش و پرورش و مسئولان محلی و منطقه‌ای، سال تحصیلی 97-96 با نواخته شدن زنگ در دبستان شهید حق نیاء لیجارکی در مدارس منطقه آغاز شد.

در این مراسم پیام رضا مسرور ریاست هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی به مناسبت آغاز سال تحصیلی قرائت شد و در ادامه مجید فاتحی معاون فرهنگی ، اجتماعی و گردشگری این سازمان ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تقارن آن با ماه محرم سرور و سالار شهیدان، آغاز سال تحصیلی جدید را گرامی داشته و برای دانش‌آموزان به عنوان آینده سازان کشور موفقیت روز افزون را مسئلت داشت.

وی با ارائه گزارشی از فعالیت‌ها و اقدامات سازمان مطبوع خود در زمینه بروز رسانی و ارائه خدمات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری و بهبود فضای آموزشی در سطح مدارس اعلام کرد که برای سال تحصیلی جدید سازمان منطقه آزاد انزلی پکیج ملزومات مدرسه را برای تمامی دانش آموزان در سطح مدارس این منطقه تهیه و توزیع کرده‌است.

در پایان این مراسم مادر شهید حق نیاء زنگ آغاز سال تحصیلی را به صدا در آورد و دانش آموزان با عبور از دروازه قرآن و گرفتن هدایای تهیه شده توسط سازمان منطقه آزاد انزلی وارد کلاس‌های خود شدند. 

 41 مدرسه در مقاطع مختلف تحصیلی با حدود 3000 دانش‌آموز در مدارس محدوده منطقه آزاد انزلی فعالیت خود را انجام می دهند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز