خبرگزاری کار ایران

افتتاح ششمین نمایشگاه تخصصی قطعات خودرو در رشت

asdasd
کد خبر : ۵۳۸۹۵۲

با حضور محمد آراسته سرپرست سازمان صنعت،معدن و تجارت گیلان، ششمین نمایشگاه تخصصی قطعات خودرو در رشت افتتاح شد.

به گزارش ایلنا از رشت،سرپرست سازمان صنعت،معدن و تجارت گیلان گفت:در این نمایشگاه 80 واحد تولیدی، بازرگانی از استانهای گیلان، تهران، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اصفهان، البرز، خراسان رضوی، مازندران و همدان شرکت دارند.

وی با اشاره به اینکه چندین نمایندگی از کشورهای خارجی نیز در این نمایشگاه شرکت کرده‌اند، افزود: خودرو و قطعات یدکی خودرو از محصولات قابل عرضه در این نمایشگاه است.
آراسته ارائه توانمندی‌های صنعت خودرو را در سطح استانها از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه عنوان کرد.
وی تصریح کرد:جذب نام‌آوران کشوری در صنعت خودرو با هدف تبادل دانش و اطلاعات تعاملات اثربخشی تکنولوژی از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه است.
سرپرست سازمان صنعت،معدن و تجارت گیلان با بیان اینکه مردم گیلان همواره از نمایشگاههای تخصصی استقبال خوبی دارند، گفت:ارتقای روابط صنعتی و آگاه‌سازی سرمایه گذاران،کارآفرینان و مصرف کنندگان، از دستاوردهای مهم این نمایشگاه در گیلان است.
ششمین نمایشگاه تخصصی صنعت خودرو از  30 شهریور لغایت 2 مهر از ساعت 15 تا 21 در محل دائمی نمایشگاه بین المللی گیلان میزبان علاقه‌مندان است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز