خبرگزاری کار ایران

سرپرست شهرداری رشت خبر داد:

ضرورت جذب سرمایه‌گذار در راستای تسریع بخشی در اجرای پروژه‌ها

asdasd
کد خبر : ۵۳۸۲۵۱

سرپرست شهرداری رشت از نیاز جذب سرمایه گذار در اجرای پروژه ها سخن گفت و افزود:در ساخت و تجهیز پل عابر پیاده مکانیزه دو گروه سرمایه‌گذار جذب شد.

به گزارش ایلنا از رشت، به همت شهرداری مرکز و شهرداری منطقه چهار رشت در مراسمی فاز دوم پارک دانشجو و پل عابر پیاده مکانیزه شهدای گمنام با حضور مسعود نصرتی شهردار منتخب شهر رشت،  فرامرز جمشیدپور سرپرست شهرداری رشت، امیرحسین علوی رئیس شورای اسلامی شهر رشت، فاطمه شیرزاد سخنگوی شورا ، محمد حسن علیپور عضو هیات رئیسه شورا، متین عاشوری مدیر منطقه ۴ شهرداری رشت افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

فرامرز جمشیدپور با تاکید بر ضرورت رفع آلودگی‌های تالاب عینک و رفع تصرف حاشیه رودخانه های اطراف شهر تصریح کرد: احیا و جمع آوری فاضلاب‌های خانگی، تبدیل حواشی رودخانه ها به یک فضای سبز و تفریحی برای مردم و ایجاد مهمانسرا در اطراف رودخانه ها از اهم برنامه های شهرداری است.

سرپرست شهرداری رشت از نیاز جذب سرمایه گذار در اجرای پروژه ها سخن گفت و افزود: در ساخت و تجهیز پل عابر پیاده مکانیزه هم دو گروه سرمایه گذار جذب شد؛ یک گروه با دستور ساخت ۱۴ پل، ۸ پل را اجرایی و به بهره برداری رساند.

وی افزود: گروه دیگر که تحت نظارت جهاد دانشگاهی بود ساخت ۲۷ پل را در برنامه کاری خود دارند که امروز اولین پل این گروه افتتاح می شود.

فرامرز جمشیدپور ظرفیت اسانسور پل عابر پیاده میدان شهدای گمنام را ۸ نفر اعلام کرد و گفت: در راستای امنیت سازی این پل دوربین مداربسته طراحی و نصب شده است.

فاطمه شیرزاد ضمن قدردانی از عملکرد سازمانهای مردم نهاد اذعان داشت: خوشبختانه امروزه سازمانهای مردم نهاد نقش موثری در کاهش آسیبهای اجتماعی و زیست محیطی دارند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر رست از ثبت تالاب عینک در کنوانسیون رامسر خبر داد و افزود: در این کنوانسیون مجموعه شهرهای تالابی در راستای توسعه شهر و استفاده بهینه از تالاب ها گردهم می آیند.

وی ضمن فراخوان دیگر سازمانها و نهادها در احیا تالاب و رودخانه های شهر گفت:امید است سازمانهای مردم نهاد با کمک دیگر دستگاهها چون نیروی انتظامی, منابع طبیعی و...... همانگونه در جمع اوری سنبل آبی اقدامی بی نظیر داشتند, در احیا تالاب عینک و دیگر رودخانه های شهر برنامه ریزی دقیقی داشته باشند

 مدیر منطقه ۴ نیز در سخنانی اظهار داشت : امروز علاوه بر افتتاح فاز دوم پارک دانسجو و پل مکانیزه عابر پیاده افتتاح میز خدمت را نیز داشتیم.

متین عاشوری با قدردانی از همکاران خود در منطقه ۴. تصریح کرد: بهسازی حاشیه رودخانه از سال گذشته آغاز شد و تاکنون ادامه دارد.

وی افزود: امروز فاز دوم پارک دانسجو به طول ۳۵۰متر و به مساحت ۲۵۰۰ متر مربع به منظور پیاده روی و مسیر دوچرخه سواری مورد بهره برداری قرار گرفت.

مدیر منطقه ۴ شهرداری رشت احیا دور تا دور رینگ تالاب عینک را از برنامه های فاز سوم احیا این تالاب تا پایان سال جاری خبرداد و بیان کرد: گلپوش زیر میدان شهدای گمنام از پروژه های توسعه پایدار شهر است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز