خبرگزاری کار ایران

فرماندار لاهیجان عنوان کرد:

استفاده شهروندان از وسائل حمل و نقل عمومی برای جلوگیری از ترافیک شهری

asdasd
کد خبر : ۵۳۸۲۴۶

فرماندار لاهیجان بهره مندی از ناوگان حمل و نقل عمومی را مورد توجه قرار داد و بیان داشت: استفاده شهروندان از وسائل حمل و نقل عمومی علاوه بر صرفه اقتصادی و امنیت بالا در جلوگیری از ترافیک شهری بسیار مهم است.

به گزارش‌ایلنا از لاهیجان، سیدمحمد احمدی در جلسه‌شورای ترافیک ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی‌جدید، هفته دفاع‌مقدس و تسلیت ایام محرم اظهار داشت: فرهنگ‌سازی در زمینه ساماندهی ترافیک بسیارموثر است و همه باید تلاش کنیم تا مسائل و مشکلات ترافیک شهرستان برطرف شود و می‌بایست جلسات شورای ترافیک به دلیل اهمیت آن به طور مستمر برگزار شود.

وی افزود: در ایام مهر ماه و همچنین ایام محرم پلیس نقش بسیار مهمی در بحث ترافیکی و چه در مباحث امنیتی و تامین امنیت دسته ها و هیات های عزاداری ایفا می‌کند.

فرماندار لاهیجان با تقدیر از زحمات پلیس تاکیدکرد: در اول مهر با توجه به آغاز سال تحصیلی جدید می بایست تمهیداتی انجام شود که مشکل ترافیکی و ... نداشته باشیم.

وی بهره مندی از ناوگان حمل و نقل عمومی را مورد توجه قرار داد و بیان داشت: استفاده شهروندان محترم از وسائل حمل و نقل عمومی علاوه بر صرفه اقتصادی و امنیت بالا در جلوگیری از ترافیک شهری بسیار مهم است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز