خبرگزاری کار ایران

مدیر امور آبفای رودبار خبر داد:

جلوگیری از هدر رفت 13 لیتر آب برثانیه در لوشان

asdasd
کد خبر : ۵۳۸۲۰۵

مدیر امور آبفای رودبار از نشت یابی، رفع شکستگی وجلوگیری از هدررفت 13 لیتر در ثانیه آب در لوشان خبر داد.

به گزارش ایلنا از رودبار، محمدمهدی شیرزاد مدیر امور آبفای رودبار گفت: در پی گزارش های مردمی شهر لوشان مبنی بر مشاهده تعدادی شکستگی در زیر ساختمان‌های مسکونی، رفع آنها را در اولویت برنامه‌های خود قرار دادیم و به این منظور ابتدا نسبت به اصلاح 350 متر شبکه آب اقدام کردیم.

وی در ادامه گفت: در جریان بررسی‌ها و به منظور رفع کامل مشکل و جلوگیری از تکرار، تعداد 60 فقره انشعاب مشترکین اصلاح شد و در جریان آن 3 مورد شکستگی نیز بر طرف شد که با اصلاح شبکه و اقداماتی که گفته شد توانستیم از اتلاف بیش از 13 لیتر برثانیه آب سالم جلوگیری به عمل آوریم.

مدیر آبفای رودبار همچنین افزود: در شهر رودبار نیز گزارش‌های مردمی مبنی بر افت فشار آب در نقاطی از شهر را  داشتیم که برای رفع  مشکل پس از بررسی و تحلیل شبکه و پس از سه روز پیمایش مسیر موفق به شناسایی نقاط گرفتگی لوله و اتصالات شدیم و برای رفع مشکل در 2 نقطه اقدام به رینگ و نصب شیرفلکه درشبکه کردیم.

شیرزاد در پایان ازرفع مشکل فشار آب و رضایتمندی 200خانوار ساکن در منطقه خبر داد .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز