خبرگزاری کار ایران

مسئول اتحادیه انجمن‌های‌اسلامی دانش‌آموزان گیلان:

طرح "انسجام" در مدارس استان گیلان اجرا می‌شود

asdasd
کد خبر : ۵۳۷۳۵۴

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان گیلان از اجرای طرح "انسجام" در مدارس سراسر استان خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، یاسر تقوی اظهار داشت: انجمن‌های اسلامی دانش آموزی بهترین فضا برای ارتقاء سطح فرهنگی، اجتماعی و افزایش بالندگی دانش آموزان محسوب می‌شوند.

وی از اجرای طرح "انسجام" در مدارس سراسر استان گیلان خبر داد و تصریح کرد: طرح "انسجام" در دو مقطع متوسطه اول و دوم از آغاز مهرماه و همزمان با سال تحصیلی جدید در مدارس استان گیلان اجرا می‌شود.

تقوی با اشاره به برگزاری طرح مذکور و با تاکید بر اینکه در اجرای طرح انسجام دانش آموزان بر اساس معیارهای مورد نظر در قالب گروه‌های متعدد و در راستای فعالیت‌های گروهی و انسجام تشکیلاتی با یکدیگر همکاری می‌کنند گفت: طرح "انسجام" همدلی و همکاری گروهی را بین دانش آموزان  تقویت می‌کند.

وی هدف از برگزاری این طرح را رشد و تقویت روحیه کار تشکیلاتی و گروهی در بین دانش آموزان، ایجاد ساختار شبکه دانش آموزی، ارتقاء توان فعالیت موثر تشکیلاتی و هویت بخشی به نوجوانان عنوان کرد و افزود: اجرای طرح انسجام احساس مسئولیت پذیری و مدیریت فعالیت‌های جمعی را در بین دانش آموزان افزایش می‌دهد.

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان گیلان گفت: در قالب طرح انسجام دانش آموزان با تشکیل گروه‌های مختلف مراسمات و مناسبت‌های نظیر مبلغین نماز، همکلاسی آسمانی، لشکر فرشتگان، قرآن و عترت، نشریه نویسی و تابلو اعلانات، تئاتر، سرود، ورزش، فعالیت‌های علمی، درسی، مطالعه و کتابخوانی را در مدارس سازماندهی می‌کنند.

تقوی با بیان اینکه انجمن اسلامی دانش آموزی استان گیلان در 29 شهریور ماه در قالب طرح پیشواز مهر با حضور در مدارس استان گیلان محیط مدارس را به‌منظور فضاسازی مدارس ایام پیش رو مهیا می‌کنند افزود: با آغاز سال تحصیلی جدید انجمن اسلامی دانش آموزی طرح‌های متنوعی را در مدارس اجرا می‌کند.

وی از برگزاری طرح جنبش ابتکارات مدرسه ای تحت عنوان "جام انسجام" به‌منظور ارائه خلاقیت و ابتکارات اعضای انجمن اسلامی همزمان با اجرای طرح انسجام در مدارس استان گیلان خبر داد و گفت: این طرح در راستای معرفی، تبلیغ،  عضوگیری و سازماندهی انجمن‌های اسلامی مدارس اجرا می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز